Jouw camping is écht heel leuk, maar hoe zorg je ervoor dat potentiële bezoekers dat ook zien en ervaren? Je staat waarschijnlijk genoteerd bij de grotere boekingssites, (dat werkt vaak prima!), maar toch zoek je een wat persoonlijkere manier om in contact te komen met kampeerders en dan liever niet met hoge vaste kosten of commissie. Dat is waar I love kamperen om de hoek komt kijken. We maken uitgebreide en persoonlijke reviews én kunnen je ondersteunen bij jouw eigen marketing. Met een frisse blik en kennis van het bereiken van de juiste doelgroep helpen we jou om meer superleuke bezoekers te krijgen.
We komen vaak – maar niet altijd- met onze kinderen naar de camping om te reviewen. Dat past bij onze doelgroep!
Review camping
We maken uitgebreide en eerlijke reviews van campings in Nederland en Europa. Zo laat I Love Kamperen zien hoe het écht is op een camping en de omgeving en dat is toch anders dan alleen standaard opsommingen van de faciliteiten met een mooi plaatje. We hebben een groot bereik binnen de doelgroep: kampeerders tussen de 28-50 jaar, veelal gezinnen. Wanneer wij samenwerken, kun je in elk geval het volgende verwachten:
Een uitgebreid artikel op ilovekamperen.nl. We willen altijd ook een persoonlijk gesprek met jou, zodat we goed de visie van de camping kunnen verwerken in het artikel.
We zorgen voor eigen fotografie
Die foto’s mag jij ook gebruiken voor jouw eigen marketing (!)
Posts via onze social media kanalen (+13.000 volgers)
Indien gewenst maken we er ook een video bij
Dat alles bij elkaar maakt het de investering meer dan waard!
Wat heb jij daaraan?
Potentiële bezoekers gaan online op zoek naar hun volgende camping. Zij vinden recensies van andere kampeerders een belangrijke factor bij het de keuze voor een camping. Een artikel op mijn website wordt gevonden door Google en ik deel het via mijn kanalen, waarbij ik meer dan 13.000 volgers heb. Een bericht heeft vaak een bereik tussen de 2000 en 10.000+ personen (één bericht had meer dan 90.000 views binnen één maand, dat was uitzonderlijk maar daar zitten we nu nog nog van te genieten, dat begrijp je vast wel 😉 ) Zo komen de lezers (kampeerders van 28-50 jaar, vaak met een gezin) in de oriëntatiefase in aanraking met jouw camping. Dat levert je bereik, naamsbekendheid en bezoekers op. Niet alleen op het moment dat I love kamperen aandacht aan jouw camping besteedt, maar juist ook op langere termijn. Want zo’n artikel blijft vindbaar! Natuurlijk kun je op jouw eigen website ook een link plaatsen naar het artikel, zodat jouw bezoekers (die misschien nog twijfelen om te boeken) de ervaring met de camping uit een ander oogpunt lezen.
Wat kost dat dan?
Dat is een beetje afhankelijk van waar de camping is (ivm reiskosten) en wat je precies allemaal wil. Mail nu direct even naar info@ilovekamperen.nl, dan heb je heel snel (meestal vandaag!) een persoonlijk voorstel.
Eerlijkheid is ons grootste goed als bloggers. We verplaatsen ons in de verschillende doelgroepen en laten zien voor wie een camping echt geschikt is. Mocht iets zó enorm tegenvallen dat we een camping zeker zouden afraden, dan schrijven wij niet en betaal jij niks. Maar dat is nog nooit gebeurd, de ervaring is juist dat er prachtige campings in Nederland zijn die véél te weinig aandacht en bezoek krijgen voor de kwaliteit die ze bieden.
Voorbeelden
Ook jij wil weten hoe een samenwerking met I love kamperen écht is, in plaats van een mooi verhaal op de website 🙂 Daarom hebben we een paar voorbeelden en de reacties van de campingeigenaren verzameld:
Camping Mycklaflons in Eksjö, Zweden. Het verslag lees je hier. Hanny van Mycklaflons gaf deze reactie:
“Wat een ontzettend leuk stuk heb je geschreven. Precies zoals we het ook bedoelen en hopen dat onze gasten het ook zien en beleven.”
Gepassioneerde campingeigenaren zijn altijd goud.
Camping de Achterste Hoef in Bladel. Het verslag lees je hier. Van marketingmedewerker Petra Akkermans ontvingen we deze reactie, en je begrijpt dat Karin heel vereerd was 💜💜💜:
Op persoonlijk vlak vind ik je een zeer ondernemende vrouw met een warme communicatie en vertrouwd gevoel. Daarnaast weet je professioneel exact waar je het over hebt en ben je een absolute ervaringsdeskundige op het gebied van kamperen in binnen en buitenland. Daarnaast schrijf je goed, verdiep jij je in de camping en omgeving en haal je t mooiste naar boven van dit alles gecombineerd. Een samenwerking om aan te raden!
Camping Falkudden, Zweden. Het verslag lees je hier. Nederlandse eigenaren Marlies en Nico hebben een heel mooie camping en werken hard voor hun gasten. I love kamperen was bij ze voor een mooie review en mocht genieten van de gastvrijheid. Van hen kregen we deze reactie.
Wat een geweldig leuk artikel over ons Karin! Het bezoek was heel gezellig en leerzaam. Ook bedankt voor de mooie foto’s van de camping.’
Met de groeten van twee enorm gepassioneerde mensen: Nico en Marlies. Ik hou van zulke ontmoetingen!
SVR Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel.Het verslag lees je hier. We hadden een leuke tijd daar en eigenaresse Karin schreef dit 🙌🙌:
Wat een mooi verslag! Leuk om te lezen hoe je naar de details van onze camping kijkt. Mooie foto’s uit ‘hoeken’ waar ik zelf niet aan dacht. Het is goed geschreven en bezoekers werden er enthousiast van. Daar draait het tenslotte om. Bedankt!
We zijn dol op campingeigenaren of medewerkers die trots zijn op hun camping en dit graag laten zien. Tegelijkertijd spreken we veel kampeerders die moeite hebben om de juiste camping voor hun gezin te vinden. i love kamperen brengt jullie heel graag bij elkaar en de cijfers laten zien dat dat lukt. Ontmoeten wij elkaar binnenkort?