Jouw camping is écht heel leuk, maar hoe zorg je ervoor dat potentiële bezoekers dat ook zien en ervaren? Je staat waarschijnlijk genoteerd bij de grotere boekingssites, (dat werkt vaak prima!), maar toch zoek je een wat persoonlijkere manier om in contact te komen met kampeerders en dan liever niet met hoge vaste kosten of commissie. Dat is waar I love kamperen om de hoek komt kijken. Ik maak uitgebreide en persoonlijke reviews én kan je ondersteunen bij jouw eigen marketing. Met een frisse blik en kennis van het bereiken van de juiste doelgroep help ik jou om meer superleuke bezoekers te krijgen. Wat kan ik voor je doen?

kampeerblogger
Ik kom vaak – maar niet altijd- met mijn kinderen naar de camping om te reviewen. Dat past bij mijn doelgroep!

Review camping

Ik maak hele uitgebreide en eerlijke reviews van campings in Nederland en de rest van Europa. Zo laat ik zien hoe het écht is op een camping en de omgeving en dat is toch anders dan alleen standaard opsommingen van de faciliteiten met een mooi plaatje. Ik heb een groot bereik binnen mijn doelgroep: kampeerders tussen de 28-50 jaar, veelal gezinnen. Wanneer wij samenwerken, kun je in elk geval het volgende van mij verwachten:

  • Een uitgebreid artikel op ilovekamperen.nl. Ik wil altijd graag een persoonlijk gesprek met jou, zodat ik goed de visie van de camping kan verwerken bij mijn ervaring.
  • Ik zorg voor mijn eigen fotografie
  • Die foto’s mag jij ook gebruiken voor jouw eigen marketing (!)
  • Posts via mijn social media kanalen (+10.000 volgers)
  • Indien gewenst maak ik er ook een video bij.

Dat alles bij elkaar maakt het de investering meer dan waard!

Bekijk voor alle mogelijkheden ook even op mijn site Zuid24, de site met marketingdiensten voor campings en recreatiebedrijven. 

Wat heb jij daaraan?

Potentiële bezoekers gaan online op zoek naar hun volgende camping. Zij vinden recensies van andere kampeerders een belangrijke factor bij het de keuze voor een camping. Een artikel op mijn website wordt gevonden door Google en ik deel het via mijn kanalen, waarbij ik meer dan 10.000 volgers heb. Een bericht heeft vaak een bereik tussen de 2000 en 10.000+ personen (één bericht had meer dan 90.000 views binnen één maand, dat was uitzonderlijk maar ik zit er nu nog van te genieten, dat begrijp je vast wel 😉 ) Zo komen mijn lezers (kampeerders van 28-50 jaar, vaak met een gezin) in de oriëntatiefase in aanraking met jouw camping. Dat levert je bereik, naamsbekendheid en bezoekers op. Niet alleen op het moment dat ik bij jullie ben, maar juist ook op langere termijn. Want zo’n artikel blijft vindbaar! Natuurlijk kun je op jouw eigen website ook een link plaatsen naar het artikel, zodat jouw bezoekers (die misschien nog twijfelen om te boeken) de ervaring met de camping uit een ander oogpunt lezen.

Wat kost dat dan?

Dat is een beetje afhankelijk van waar de camping is (ivm reiskosten) en wat je precies allemaal wil. Mail nu direct even naar info@ilovekamperen.nl, dan heb je heel snel (meestal vandaag!) een persoonlijk voorstel.

Ik wil meer weten!

Wat als het bezoek tegenvalt?

Eerlijkheid is mijn grootste goed als blogger. Ik leef mij in in verschillende doelgroepen en laat zien voor wie een camping echt geschikt is. Mocht iets zó enorm tegenvallen dat ik een camping zeker zou afraden, dan schrijf ik niet en betaal jij niks. Maar dat is nog nooit gebeurd, mijn ervaring is juist dat er prachtige campings in Nederland zijn die véél te weinig aandacht en bezoek krijgen voor de kwaliteit die ze bieden.

Voorbeelden

Ook jij wil weten hoe een samenwerking met mij écht is, in plaats van een mooi verhaal op mijn website 🙂 Daarom heb ik een paar voorbeelden en de reacties van de campingeigenaren verzameld:

Camping Mycklaflons in Eksjö, Zweden. Het verslag lees je hier. Hanny van Mycklaflons gaf deze reactie:

“Wat een ontzettend leuk stuk heb je geschreven. Precies zoals we het ook bedoelen en hopen dat onze gasten het ook zien en beleven.” 

Gepassioneerde campingeigenaren zijn altijd goud.

Camping de Achterste Hoef in Bladel. Het verslag lees je hier. Van marketingmedewerker Petra Akkermans ontving ik deze reactie, en je begrijpt dat ik heel vereerd was 💜💜💜:

Op persoonlijk vlak vind ik je een zeer ondernemende vrouw met een warme communicatie en vertrouwd gevoel. Daarnaast weet je professioneel exact waar je het over hebt en ben je een absolute ervaringsdeskundige op het gebied van kamperen in binnen en buitenland. Daarnaast schrijf je goed, verdiep jij je in de camping en omgeving en haal je t mooiste naar boven van dit alles gecombineerd. Een samenwerking om aan te raden!

Camping Falkudden, Zweden. Het verslag lees je hier. Nederlandse eigenaren Marlies en Nico hebben een heel mooie camping en werken hard voor hun gasten. Ik was bij ze voor een mooie review en heb genoten van de gastvrijheid. Van hen kreeg ik deze reactie.

Wat een geweldig leuk artikel over ons Karin! Het bezoek was heel gezellig en leerzaam. Ook bedankt voor de mooie foto’s van de camping.’

 

camping Zweden Nederlandse eigenaren
Met de groeten van twee enorm gepassioneerde mensen: Nico en Marlies. Ik hou van zulke ontmoetingen!

SVR Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel. Het verslag lees je hier. Ik had een leuke tijd daar en eigenaresse Karin schreef dit 🙌🙌:

Wat een mooi verslag! Leuk om te lezen hoe je naar de details van onze camping kijkt. Mooie foto’s uit ‘hoeken’ waar ik zelf niet aan dacht. Het is goed geschreven en bezoekers werden er enthousiast van. Daar draait het tenslotte om. Bedankt! 

Ik ben dol op campingeigenaren of medewerkers die trots zijn op hun camping en dit graag laten zien. Tegelijkertijd spreek ik veel kampeerders die moeite hebben om de juiste camping voor hun gezin te vinden. Ik breng jullie heel graag bij elkaar en de cijfers laten zien dat dat lukt. Ontmoeten wij elkaar binnenkort?

Stuur mij informatie

Wil jij ondersteuning bij de overige marketing, zoals teksten voor de website, nieuwsbrieven, social media of fotografie? Lees dan even hier.