Jouw camping is écht heel leuk, maar hoe zorg je ervoor dat potentiële bezoekers dat ook zien en ervaren? Met een camping review!
Je staat waarschijnlijk genoteerd bij de grotere boekingssites, (dat werkt vaak prima!), maar toch zoek je een wat persoonlijkere manier om in contact te komen met kampeerders en dan liever niet met hoge vaste kosten of commissie. Dat is waar I love kamperen om de hoek komt kijken. We maken uitgebreide en persoonlijke reviews. Met een frisse blik en kennis van het bereiken van de juiste doelgroep helpen we jou om meer superleuke bezoekers te krijgen.
We komen vaak – maar niet altijd- met onze kinderen naar de camping om te reviewen. Dat past bij onze doelgroep!
Camping review
We maken uitgebreide en eerlijke reviews van campings in Nederland en Europa. Zo laat I Love Kamperen zien hoe het écht is op een camping en de omgeving en dat is toch anders dan alleen standaard opsommingen van de faciliteiten met een mooi plaatje. We hebben een groot bereik binnen de doelgroep: kampeerders tussen de 28-50 jaar, veelal gezinnen. Wanneer wij samenwerken, kun je in elk geval het volgende verwachten:
De camping review: een uitgebreid artikel op ilovekamperen.nl. We willen altijd ook een persoonlijk gesprek met jou, zodat we goed de visie van de camping kunnen verwerken in het artikel.
We zorgen voor eigen fotografie
Die foto’s mag jij ook gebruiken voor jouw eigen marketing (!)
Posts via onze social media kanalen (+15.000 volgers)
Dat alles bij elkaar maakt het de investering meer dan waard!
Wat heb jij een camping review?
Potentiële bezoekers gaan online op zoek naar hun volgende camping. Zij vinden recensies van andere kampeerders een belangrijke factor bij het de keuze voor een camping. Een artikel op onze website wordt gevonden door Google (250.000 bezoekers per jaar) en we delen content via onze social media kanalen (19.000 volgers) . Een bericht heeft vaak een bereik tussen de 4000 en 18.000+ personen. Zo komen de lezers (kampeerders van 28-50 jaar, vaak met een gezin) in de oriëntatiefase in aanraking met jouw camping. Dat levert je bereik, naamsbekendheid en bezoekers op. Niet alleen op het moment dat I love kamperen aandacht aan jouw camping besteedt, maar juist ook op langere termijn. Want zo’n artikel blijft vindbaar en we snappen Search Engine Optimalisatie (SEO) ook vrij goed! Natuurlijk kun je op jouw eigen website ook een link plaatsen naar het artikel, zodat jouw bezoekers (die misschien nog twijfelen om te boeken) de ervaring met de camping uit een ander oogpunt lezen.
Wat kost zo’n camping review?
Dat is een beetje afhankelijk van waar de camping is (ivm reiskosten) en wat je precies allemaal wil. Mail even naar info@ilovekamperen.nl, dan ontvang je zo snel mogelijk een persoonlijk voorstel.
Eerlijkheid is ons grootste goed als bloggers. We verplaatsen ons in de verschillende doelgroepen en laten zien voor wie een camping echt geschikt is. Mocht iets zó enorm tegenvallen dat we een camping zeker zouden afraden, dan schrijven wij niet en betaal jij niks. Maar dat is nog nooit gebeurd, de ervaring is juist dat er prachtige campings in Nederland zijn die véél te weinig aandacht en bezoek krijgen voor de kwaliteit die ze bieden.
Voorbeelden van camping reviews
Ook jij wil weten hoe een samenwerking met I love kamperen écht is, in plaats van een mooi verhaal op de website 🙂 Daarom hebben we een paar voorbeelden en de reacties van de campingeigenaren verzameld:
“Wat een ontzettend leuk stuk heb je geschreven. Precies zoals we het ook bedoelen en hopen dat onze gasten het ook zien en beleven.”
Gepassioneerde campingeigenaren zijn altijd goud.
camping review Camping de Achterste Hoef in Bladel.
Het verslag lees je hier. Van marketingmedewerker Petra Akkermans ontvingen we deze reactie, en je begrijpt dat Karin heel vereerd was 💜💜💜:
Op persoonlijk vlak vind ik je een zeer ondernemende vrouw met een warme communicatie en vertrouwd gevoel. Daarnaast weet je professioneel exact waar je het over hebt en ben je een absolute ervaringsdeskundige op het gebied van kamperen in binnen en buitenland. Daarnaast schrijf je goed, verdiep jij je in de camping en omgeving en haal je t mooiste naar boven van dit alles gecombineerd. Een samenwerking om aan te raden!
camping review Camping Falkudden, Zweden.
Het verslag lees je hier. Nederlandse eigenaren Marlies en Nico hebben een heel mooie camping en werken hard voor hun gasten. I love kamperen was bij ze voor een mooie review en mocht genieten van de gastvrijheid. Van hen kregen we deze reactie.
Wat een geweldig leuk artikel over ons Karin! Het bezoek was heel gezellig en leerzaam. Ook bedankt voor de mooie foto’s van de camping.’
Met de groeten van twee enorm gepassioneerde mensen: Nico en Marlies. Ik hou van zulke ontmoetingen!
camping review sVR Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel
Wat een mooi verslag! Leuk om te lezen hoe je naar de details van onze camping kijkt. Mooie foto’s uit ‘hoeken’ waar ik zelf niet aan dacht. Het is goed geschreven en bezoekers werden er enthousiast van. Daar draait het tenslotte om. Bedankt!
I Love Kamperen Favourites
In 2023 zijn we gestart met I Love Kamperen Favourites. Dit is een initiatief van I Love Kamperen waarbij we leuke kindercampings bundelen op één website. Kampeerders die lid zijn van de I Love Kamperen Club ontvangen voordeel of korting op deze campings. Als jij een I Love Kamperen Favourites Camping wordt, krijg je een eigen campingpagina en wordt je gedeeld op onze socials. Meedoen is kosteloos. Check hier wat je moet doen om ook een I Love Kamperen Camping te worden.
Het verzekeren van hagelschade op een caravanverzekering is een belangrijke overweging voor caravanbezitters, aangezien hagel ernstige schade kan veroorzaken aan caravans. We …
Koekje er bij? Ook wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring optimaal te houden. Om de website goed te laten werken, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.