Onderwerpen
En dan zijn daar ineens je nieuwe campingburen! Iedereen pakt dat anders aan. Dus vertel:
Wat doe jij als je nieuwe campingburen krijgt? 🤔
En dat betekent wat ons betreft dat de voorpret voor het kamperen kan beginnen!
Iedereen pakt dat anders aan. Dus vertel:
Wat is het eerste wat jij doet zodra je plannen maakt voor het nieuwe kampeerjaar? 🤔
Het jaar loopt langzaam richting het einde, dus dit is hét moment om even terug te blikken. Wat is jouw mooiste, leukste of meest bijzondere kampeerherinnering van het afgelopen jaar? Een groot avontuur of juist een klein moment dat je nooit meer vergeet. We vinden het leuk als je jouw herinnering met ons deelt! ✨
eigenlijk vond ik alle campings leuk. gewoon gezellig erop uit gaan naar provincies waar ik recreatief gezien nog niet op vakantie ben geweest.
met ons kleine doppie (caravan) toeren we overal naar toe.
elke camping is weer een nieuw avontuur en dat maakt het zo leuk🧡
Superleuk om te horen! Hopelijk mogen er in 2026 nog veel mooie vakanties volgen! ☺️
Iedere kampeerder heeft een andere voorkeur. Daarom zijn wij heel benieuwd:
Wat maakt een camping voor jou gezellig? 😄
Iedere kampeervakantie begint met het vinden van de juiste bestemming. Wij zijn benieuwd:
Hoe kies jij de volgende camping uit? 🤔
Iedere kampeerder vindt iets anders belangrijk. Daarom zijn we benieuwd: als je moet kiezen…
Wat vind jij het belangrijkst op de camping?
In de I Love Kamperen shop vind je de leukste gadgets en cadeautjes voor kampeerders. Maar we zijn altijd op zoek naar nieuwe, verrassende producten die jouw kampeervakantie net dat beetje leuker maken. Daarom zijn we benieuwd: Welke producten zou jij graag terugzien in onze shop? 👀
We kamperen tegenwoordig meestal met de caravan, maar we hebben kort geleden ook weer eens een fietsvakantie gedaan met het gezin. Gadgets die we gebruiken zijn een klein opvouwbaar waslijntje zonder knijpers, een opvouwbare multitool met tang en wat gereedschap, een klein pompje met een oplaadbare batterij voor luchtbedden, kussens, speelgoed etc, hoofdlamp, knijpkat, vuurstarter. Zomaar wat gadgets die ook thuis of onderweg buiten de vakantie handig kunnen zijn.
Bedankt voor je reactie! 😊 Het waslijntje zonder knijpers is inderdaad erg handig en hebben we daarom ook al in ons assortiment. De andere gadgets zijn leuke tips om eens verder te onderzoeken! Dank voor het meedenken en nog heel veel vakantieplezier gewenst!
Aangekomen op de camping, de vakantie kan beginnen! Maar iedereen heeft zo z’n eigen routine bij aankomst. Dus vertel:
Wat doe jij als eerste als je aankomt op de camping? 🤔
Wij zijn benieuwd: wat maakt kamperen voor jou echt genieten? Is het het gemak van een schoon toiletgebouw, of juist het gevoel van vrijheid midden in de natuur?
Wat kies jij?
Eh mag het ook: met zoveel mogelijk natuur, maar wel een toiletgebouw? Hoeft niet luxe, wel schoon 😅
Dat klinkt als een perfecte combinatie! 😄
goed schoon toiletgebouw , stroom en wifi
Lekker comfortabel kamperen! 👌
Een mooie omgeving, een basic camping met functioneel en netjes sanitair. Meer hebben wij niet nodig.
Dat klinkt goed! 😊
Hallo, mijn naam is Martha (1968 ) getrouwd met Henk ( een drukke cateraar ) en ik ga graag met de camper op pad…. Meestal alleen met de hond maar in de vakantie lekker samen een paar weken op pad. Zuid Dtsl, Scandinavië en nog een aantal landen op de wensenlijst. Leuk om hier deel te mogen nemen. Wie weet tot ziens
Vr gr Martha
Welkom Martha! Wat leuk dat je lid bent geworden. Klinkt heerlijk om er regelmatig samen met de hond op uit te trekken. Hopelijk kun je samen met je man nog veel van je wensenlijst afstrepen!
Iedere kampeerder heeft z’n favoriete plekje: het Franse platteland, de Italiaanse meren of gewoon een gezellige camping in Nederland. De één zoekt avontuur, de ander rust. Dus vertel:
Waar zet jij het liefst jouw kampeermiddel neer?
Het liefste meerdere landen per vakantie 🙂
Dat klinkt goed Laura!
Daar waar het mooi weer is of iets leuks te zien of te doen 🥰
Dat snap ik helemaal! Klinkt heerlijk!
Tijdens het jubileumweekend van Stichting Vrije Recreatie (SVR) stond alles in het teken van gezelligheid, kamperen en samenzijn. En om dat weekend nog specialer te maken, gingen wij samen met HABA de camping op met iets unieks: het HABA Service Team! Kampeerders konden een kleine reparatie of handige upgrade aan hun camper of caravan volledig kosteloos laten uitvoeren.
Benieuwd naar het hele verhaal én de aftermovie? Check het in onze nieuwste blog!
👉 https://ilovekamperen.nl/kampeerevenementen/blije-kampeerders-dankzij-het-haba-service-team/
Het perfecte moment om alvast te dromen over je volgende kampeervakantie.
Hoe plan jij jouw kampeervakantie het liefst?
De herfst is begonnen! 🍂 De dagen worden korter, de avonden knusser en de campings een stukje rustiger.
Ga jij dit seizoen nog kamperen?
Regen op de camping kan soms flink roet in het eten gooien. Toch weet elke kampeerder er iets van te maken: spelletjes spelen, lekker lezen, of juist een uitstapje maken. En soms… gewoon helemaal niks. Dus vertel:
Wat doe jij op een regenachtige campingdag?
Heerlijk knus in de caravan met de tikkende regen op het dak!!!
Wij doen spelletjes, lezen veel en ik schrijf in mijn vakantie-dagboek. Ook maak ik reviews over de campings die we bezocht hebben.
Als ik wifi heb dan stuur ik de reviews het direct door naar campingsites.
Dat klinkt heerlijk Regine! En wat leuk dat je reviews schrijft, daar zullen de campings vast heel blij mee zijn!
Laatste reacties
-
Even voorstellen :)
16 uur geleden • Welkom Giovanny en Kendra! Wat een mooie caravan hebben jullie gekocht 😍 Wat ons betreft heeft je man helemaal gelijk 😜Heel veel plezier gewenst op alle komende vakanties!
Lees meer -
Even voorstellen
3 dagen geleden • Wat leuk om jullie te leren kennen Ben en Carol! 👋 En wat een mooie kampeerervaring hebben jullie de afgelopen 30 jaar opgebouwd. Heel veel plezier op jullie komende vakantie! 😊
Lees meer -
alleen tenten?
3 dagen geleden • Ha Monique, dank voor jouw tip, we gaan kijken. Ik ga als het lukt een lijstje maken met campings in (zuid)frankrijk met veldjes voor tenten. Caravans en kleine campers vind ik eigenlijk niet erg, als het mar niet van die bakbeesten zijn en als er maar geen airco op zit die je dag en nacht hoort zoemen. Als je campings weet met tentveldjes dan horen we het graag! ps we gaan zomers altijd met de tent maar hebben ook een kleine caravan (caravalair 375, uit 1995) waar we in voor en naseizoen in nederland weekendjes mee weg gaan. Ook super leuk! Plezier gewenst met je caravan!
Lees meer -
Na testen nu een eigen caravan gekocht
3 dagen geleden • Welkom in de community! Superleuk dat jullie na het testen voor een eigen caravan zijn gegaan. Weten jullie al waar de eerste vakantie met de caravan naartoe gaat? 😊
Lees meer -
alleen tenten?
4 dagen geleden • Check even de campings van huttopia! Die hebben meerdere campings waar je zelfs niet met de caravan mag komen. Super sfeervol! Ook kom ik zo nu en dan campings tegen met veldjes alleen voor tenten. Dat is wellicht ook wat voor jullie.
Lees meer