Onderwerpen
Er komen steeds meer beginnende kampeerders bij onze gezellige community 🚐⛺
En gelukkig hebben we hier ook ontzettend veel ervaren kampeerders die hun tips en ervaringen kunnen delen!!
Wat is jullie gouden tip voor beginnende kampeerders?
Dat kan van alles zijn: iets wat je zelf graag eerder had willen weten, een slimme campinghack, een onmisbaar item of juist een fout die beginners vaak maken
Deel jullie beste tips hieronder 😊
Wij zijn benieuwd!
De eerste zonnestralen zijn er! Hoe staat jouw kampeermiddel erbij?
Het blauwe servies past het beste bij onze kampeer uitrusting
Schitterend.😊
Erg mooi servies net lid geworden en gelijk zo’n leuke acties!! Blauw is erg mooi😍
Leuke actie. Wij gaan graag voor de kleur zwart. Ziet er chic uit.
Speciaal voor onze TOP- en COMPLEET leden hebben we een heerlijke ledenactie!
Maak kans op een goed gevuld pakket van Rebel-Outdoor, met in ieder geval:
- De beroemde koelbox die al jouw lekkers heel lang koel houdt
- Een thermosfles voor warme of koude dranken
- Servies: 2 bekers, 2 kommen & 2 borden van onverwoestbaar melamine, kleur naar keuze
Even checken hoe dat er allemaal uitziet? Bekijk de Rebel-Outdoor collectie in onze webshop!
Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig: als TOP- of COMPLEET lid laat je hieronder weten welke kleur(en) servies je wilt winnen.
De winnaar maken we bekend op vrijdag 20 maart.
Heb je nog geen TOP- of COMPLEET lidmaatschap bij onze club?
Regel dat dan meteen even 😊
Wit zwart
Ohh blauw vind ik erg leuk!
Allemaal even leuk! Net een nieuwe caravan dus dan stemmen we de rest op het servies af 😄
Blauw
Wit zwart
blauw
Graag alle servies blauw en een witte thermos.
6 van 151 reacties
De dagen worden langer, de zon laat zich vaker zien… het begint te kriebelen!
Wat zijn jouw kampeerplannen voor dit jaar? 🤔
Op de camping lopen wij vaak in andere outfits dan thuis. Wij zijn benieuwd:
Hoe ziet jouw typische campingoutfit eruit? 🤔
De ochtend op de camping… voor iedereen net even anders. Wij zijn benieuwd:
Wat doe jij als eerste zodra je wakker wordt op de camping? 🤔
Ja leuk zou graag erheen gaan
Ik doe graag mee met de actie voor 2 kaarten voor de Caravana!
Wat een leuk initiatief.
Wij doen graag mee.
Wij gaan graag naar de beurs en doen dan ook mee!
Wij willen ook super graag meedoen aan de actie!
Kees en ik doen graag mee aan de actie voor vrijkaarten voor de Caravana. We zijn fervent kampeerders, van tent naar nu al weer heel wat jaren de caravan, maar we zijn nog nooit op de Caravana geweest. Het lijkt ons dus erg leuk!!
20 van 42 berichten
Laatste reacties
-
Tips voor street workout aan de Franse westkust?
3 dagen geleden • Alhoewel ik de optrekstang lekker laat voor wat 'ie is, ben ik wel graag sportief bezig op vakantie. Voor hardlopen, wandelen en fietsen (gravel) gebruik ik graag Komoot. Maar die zul je vast zelf ook al wel kennen. Verder zou ik zeggen: pak een paar jerrycans, hang aan het klimrek van de speeltuin en doe een paar push-ups. Die conditie blijft wel even hangen :)
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
1 week geleden • Samen met mijn lief en ons hondje, beste wat er is
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
1 week geleden • Jij bent de gelukkige winnaar, gefeliciteerd🥳!! We hebben je een mail gestuurd 😊
Lees meer -
1 week geleden • Met mijn man Paul die eind augustus zijn laatste werkdag heeft en dus straks alle tijd de travellife loungeset te gebruiken!
Lees meer -
1 week geleden • Samen met mijn vrouw onder de luifel van nze vouwwagen.
Lees meer