Onderwerpen
We hebben de Eriba uit de stalling gehaald. Die hebben we vorig jaar gekocht en vrij snel naar de stalling gebracht. Nu opgehaald en nieuwe gordijntjes erin en hem eigen gemaakt. Er staat nog geen vakantie voor de deur, maar langzamerhand kleden we de caravan verder aan richten we hem in, zodat als het zo ver is, we ook direct weg kunnen. Zooo veeeel zin in😀.
Heerlijk vooruitzicht! Niets leuker dan de Eriba helemaal eigen maken met nieuwe gordijntjes en spullen. De voorpret is vaak al de helft van de vakantie. Veel plezier met het verder aankleden en inrichten! Deel vooral foto’s!! Dat vinden we leuk om te zien 🤩
Heerlijk lijkt mij zo’n opvouwbare steekwagen met krat. Minder sjouwen met big shoppers vanaf de parkeerplaats van de camping naar de caravan.
Hanneke
Voor een fotoshoot op een fantastische locatie in de Betuwe (regio Tiel) zijn wij op zoek naar enthousiaste modellen. We gaan deze dag aan de slag met sfeerbeelden voor verschillende merken in de kampeersector.
Wie zoeken wij?
– Leuke duo’s (stellen, vrienden/vriendinnen)
– Gezinnen (met kinderen in alle leeftijden)
– Enthousiaste individuen
Ervaring is niet nodig, een gezonde dosis energie wel!
Praktische informatie:
Wanneer: Dinsdag 21 april.
Waar: regio Tiel / de Betuwe. Goed bereikbaar vanuit Utrecht, Arnhem en Nijmegen.
Tijd: In overleg.
Wat krijg je ervoor terug?
Naast een superleuke dag op een prachtige locatie, ontvang je een selectie van de bewerkte foto’s voor eigen gebruik, een kampeerpakket t.w.v. 149,95 met leuke producten en reiskostenvergoeding. Ook zorgen wij voor een lekkere lunch!
Interesse?
Lijkt het je leuk om een dagje het “vakantiegevoel” vast te leggen? Stuur een berichtje met een recente foto van jezelf (en je duo/gezin) en je contactgegevens naar: sam@ilovekamperen.nl
De beelden worden gebruikt voor commerciële doeleinden (o.a. social media en websites) van de deelnemende kampeermerken.
Hoi, ik ben Remco en sinds vorig jaar aan het kamperen met een camper geslagen. Door wat omstandigheden (gelukkig allemaal goedgekomen qua gezondheid) besloten het niet meer uit te stellen en te genieten.
Voor nu huren we nog even een camper, omdat we nog een beetje zoekende zijn wat bij ons past, een half-integraal of toch een buscamper…en dan nog wat voor soort buscamper, maar langzaam aan begint het plaatje zich te vormen.
Dit jaar 3 weken met een verhoogde buscamper met een bed van 208cm op pad richting het Zwarte woud en Beieren en weer genieten van de mooie dingen
Op Duitse snelwegen mag je met een combinatie standaard niet harder dan 80 km/u. Toch zie je ze ook wel eens rijden: caravans of aanhangwagens met een witte sticker waarop het cijfer 100 staat. Die sticker betekent dat de combinatie officieel is goedgekeurd voor Tempo 100 en onder voorwaarden 100 km/u mag rijden.
Wat die regeling precies inhoudt, hoe je ervoor in aanmerking komt en waar je dat regelt, leggen we je graag uit in onze nieuwste blog 👉 https://ilovekamperen.nl/kampeertips/tempo-100-sticker-wat-houdt-het-in-en-hoe-werkt-de-keuring/
Wij zijn Eric en Cora en zijn afgelopen jaar 22 weekenden weg geweest met de camper. Dus wij kunnen ons voegen bij diegene die van kamperen houden. Nederland nog lang niet ontdek en genieten van drie weken zomervakanties.
In deze blog zetten we niet alleen de winnaars van de ANWB Camping van het Jaar verkiezing voor je op een rij, maar ook andere campings die net niet wonnen, maar toch absoluut de moeite waard zijn. Ideaal als je op zoek bent naar een plek waar je écht goed zit!
👉 https://ilovekamperen.nl/kampeernieuws/winnaars-anwb-camping-van-het-jaar-2026/
Waar vind ik de uitslag van de exclusieve ledenactie?
Dat vraag ik me ook af ….
Goedemiddag, de winnaars hebben hier bericht over ontvangen! We hebben ook op hun reactie onder de ledenactie gereageerd, maar dit is door de vele reacties niet zo goed meer terug te zien…
Willen graag gratis kaarten winnen. Is altijd een mooie beurs in het noorden van het land!
Nog even geduld en dan gaan we weer lekker op pad! Vast voorpret op de Caravana is dan altijd leuk en zeker met vrijkaarten! We doen mee en wachten af!
Ik zou erg graag kaartjes van de caravana winnen om inspiratie op te doen en omdat ik nog nooit op deze beurs geweest ben
Zou graag 2 kaarten winnen, 30 januari naar caravana en 31 januari naar hardenberg en het weekend is gevuld.
Jaaaaa wij willen graag naar de Caravana
Wij doen graag mee en de extra kaarten zijn dan voor mijn dochter die op zoek is naar een geschikte camper!
Ik zou graag mee doen met deze super leuke actie. Vele groetjes van Geert Henst.
Wij zouden heel graag deze kaarten winnen, heerlijk alvast vakantie gevoel krijgen.
Ik loot ook graag mee voor 2 toegangskaarten
Hoi Britt, ik doe mee voor de vrije kaarten
20 van 36 berichten
Laatste reacties
-
Tips voor street workout aan de Franse westkust?
3 dagen geleden • Alhoewel ik de optrekstang lekker laat voor wat 'ie is, ben ik wel graag sportief bezig op vakantie. Voor hardlopen, wandelen en fietsen (gravel) gebruik ik graag Komoot. Maar die zul je vast zelf ook al wel kennen. Verder zou ik zeggen: pak een paar jerrycans, hang aan het klimrek van de speeltuin en doe een paar push-ups. Die conditie blijft wel even hangen :)
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
1 week geleden • Samen met mijn lief en ons hondje, beste wat er is
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
1 week geleden • Jij bent de gelukkige winnaar, gefeliciteerd🥳!! We hebben je een mail gestuurd 😊
Lees meer -
1 week geleden • Met mijn man Paul die eind augustus zijn laatste werkdag heeft en dus straks alle tijd de travellife loungeset te gebruiken!
Lees meer -
1 week geleden • Samen met mijn vrouw onder de luifel van nze vouwwagen.
Lees meer