Onderwerpen
Voor een fotoshoot op een fantastische locatie in de Betuwe (regio Tiel) zijn wij op zoek naar enthousiaste modellen. We gaan deze dag aan de slag met sfeerbeelden voor verschillende merken in de kampeersector.
Wie zoeken wij?
– Leuke duo’s (stellen, vrienden/vriendinnen)
– Gezinnen (met kinderen in alle leeftijden)
– Enthousiaste individuen
Ervaring is niet nodig, een gezonde dosis energie wel!
Praktische informatie:
Wanneer: Dinsdag 21 april.
Waar: regio Tiel / de Betuwe. Goed bereikbaar vanuit Utrecht, Arnhem en Nijmegen.
Tijd: In overleg.
Wat krijg je ervoor terug?
Naast een superleuke dag op een prachtige locatie, ontvang je een selectie van de bewerkte foto’s voor eigen gebruik, een kampeerpakket t.w.v. 149,95 met leuke producten en reiskostenvergoeding. Ook zorgen wij voor een lekkere lunch!
Interesse?
Lijkt het je leuk om een dagje het “vakantiegevoel” vast te leggen? Stuur een berichtje met een recente foto van jezelf (en je duo/gezin) en je contactgegevens naar: sam@ilovekamperen.nl
De beelden worden gebruikt voor commerciële doeleinden (o.a. social media en websites) van de deelnemende kampeermerken.
Hoi, ik ben Remco en sinds vorig jaar aan het kamperen met een camper geslagen. Door wat omstandigheden (gelukkig allemaal goedgekomen qua gezondheid) besloten het niet meer uit te stellen en te genieten.
Voor nu huren we nog even een camper, omdat we nog een beetje zoekende zijn wat bij ons past, een half-integraal of toch een buscamper…en dan nog wat voor soort buscamper, maar langzaam aan begint het plaatje zich te vormen.
Dit jaar 3 weken met een verhoogde buscamper met een bed van 208cm op pad richting het Zwarte woud en Beieren en weer genieten van de mooie dingen
Op Duitse snelwegen mag je met een combinatie standaard niet harder dan 80 km/u. Toch zie je ze ook wel eens rijden: caravans of aanhangwagens met een witte sticker waarop het cijfer 100 staat. Die sticker betekent dat de combinatie officieel is goedgekeurd voor Tempo 100 en onder voorwaarden 100 km/u mag rijden.
Wat die regeling precies inhoudt, hoe je ervoor in aanmerking komt en waar je dat regelt, leggen we je graag uit in onze nieuwste blog 👉 https://ilovekamperen.nl/kampeertips/tempo-100-sticker-wat-houdt-het-in-en-hoe-werkt-de-keuring/
Wij zijn Eric en Cora en zijn afgelopen jaar 22 weekenden weg geweest met de camper. Dus wij kunnen ons voegen bij diegene die van kamperen houden. Nederland nog lang niet ontdek en genieten van drie weken zomervakanties.
In deze blog zetten we niet alleen de winnaars van de ANWB Camping van het Jaar verkiezing voor je op een rij, maar ook andere campings die net niet wonnen, maar toch absoluut de moeite waard zijn. Ideaal als je op zoek bent naar een plek waar je écht goed zit!
👉 https://ilovekamperen.nl/kampeernieuws/winnaars-anwb-camping-van-het-jaar-2026/
Waar vind ik de uitslag van de exclusieve ledenactie?
Dat vraag ik me ook af ….
Goedemiddag, de winnaars hebben hier bericht over ontvangen! We hebben ook op hun reactie onder de ledenactie gereageerd, maar dit is door de vele reacties niet zo goed meer terug te zien…
Willen graag gratis kaarten winnen. Is altijd een mooie beurs in het noorden van het land!
Nog even geduld en dan gaan we weer lekker op pad! Vast voorpret op de Caravana is dan altijd leuk en zeker met vrijkaarten! We doen mee en wachten af!
Ik zou erg graag kaartjes van de caravana winnen om inspiratie op te doen en omdat ik nog nooit op deze beurs geweest ben
Zou graag 2 kaarten winnen, 30 januari naar caravana en 31 januari naar hardenberg en het weekend is gevuld.
Kaartjes voor de Caravana zijn heel erg welkom!
Jaaaaa wij willen graag naar de Caravana
Wij doen graag mee en de extra kaarten zijn dan voor mijn dochter die op zoek is naar een geschikte camper!
Ik zou graag mee doen met deze super leuke actie. Vele groetjes van Geert Henst.
Wij zouden heel graag deze kaarten winnen, heerlijk alvast vakantie gevoel krijgen.
Ik loot ook graag mee voor 2 toegangskaarten
Hoi Britt, ik doe mee voor de vrije kaarten
Leuk, caravana! Wij doen mee voor 2 kaarten!
Om alvast in vakantiestemming te komen dingen we graag mee voor de kaarten voor de Caravana
ook wij doen graag mee voor 2 kaarten.
Wij doen graag mee met de loterij voor 2 kaartjes
Hans Hardonk
Maar zodra je de snelweg oprijdt, bekruipt je toch even de twijfel: hoe hard mag je hier eigenlijk rijden met een caravan? En… geldt dat overal op je route?
In onze nieuwste blog leggen we het uit. Je leest wat de snelheidslimieten zijn in Europa en welke andere regels er specifiek gelden voor auto’s met een caravan. Zo kom je niet voor verrassingen te staan! 😉
Lees ‘m hier 👉 https://ilovekamperen.nl/kampeertips/hoe-hard-mag-je-rijden-met-een-caravan/
Hoi!
Wij zijn Giovanny en Kendra!
27 en 32 jaar oud, geen kinderen, geen huisdieren.
Wij hebben afgelopen jaar onze droom caravan kunnen kopen, een Fendt Diamant 560!🙏
We gaan erg graag weg, veel werken ( over werken) en dan ook veel kamperen!
Of dat het nu in Nederland is of elders in Europa, zomer of winter, mijn man zegt altijd : er zitten niet voor niets wielen onder!
Wellicht komen we elkaar nog ergens tegen!😀🙌
Welkom Giovanny en Kendra! Wat een mooie caravan hebben jullie gekocht 😍 Wat ons betreft heeft je man helemaal gelijk 😜Heel veel plezier gewenst op alle komende vakanties!
Wij zijn Ben en Carol en kamperen al ruim 30 jaar samen.
Begonnen in een tentje en toen we kinderen kregen een iets grotere tent.
Daarna overgestapt naar een Roadmaster vouwwagen. Heerlijk wat een ruimte en een degelijk Nederlands product. Wel nodig in de Nederlandse zomers die niet altijd voorspelbaar zijn. Wij hebben thuis een boerderij en kamperen daarom in de buurt zodat we tussendoor naar huis heen kunnen.
Vorig zomer hebben we een camper uitgeprobeerd samen met de kinderen. Was leuk en gezellig maar nu willen we met z’n tweeën vaker weekendjes weg. Dus we gaan in het voorjaar eerst proberen of een kleine camper ons bevalt.
We gaan als eerste naar de Geierlay Hangbrug in Duitsland. Als iemand daar in de buurt nog een leuke camping weet dan horen/lezen we dat graag.
Wat leuk om jullie te leren kennen Ben en Carol! 👋 En wat een mooie kampeerervaring hebben jullie de afgelopen 30 jaar opgebouwd. Heel veel plezier op jullie komende vakantie! 😊
Hallo Happy Campers,
Wij zijn Anneke en Douwe.
Wij kamperen samen zo’n 20 jaar, oorspronkelijk met een trekkerstentje en hebben onze ervaringen hierin opgedaan in Luxemburg, België, Frankrijk, Spanje, Duitsland Oostenrijk, Italië en Denenmarken.
De laatste jaren hebben we geëxpirementeerd met de daktent en een Tipi. Zeer recent hebben we een Camp-Let (vouwwagen) aangeschaft, waarmee we het eerste weekeinde van maart een try-out kampeerweekeinde hebben gepland.
Mochten hier ook kampeerders zijn met vouwwagenervaringen, lees ik graag wat fundamentele tips van de ervaringsdeskundigen. En wie weet kunnen wij wat vanuit onze Old School kampeerervaringen met jullie delen.
Wat leuk Anneke en Douwe, welkom! 👋 Wat een mooie kampeergeschiedenis hebben jullie al opgebouwd. Hopelijk kunnen de vouwwagenkampeerders hier jullie wat handige tips geven!
Beste Anneke en Douwe, wij hoeven jullie weinig te vertellen lijkt me. Zou ook niet kunnen want wij hebben nooit een vouwwagen gehad. Proefkamperen is m.i. altijd slim en ook leuk . Groeten, nico
Dank Gerbrig en Nico,
Wij gaan sowieso vooraf aan ons try-out weekend een dagje uitproberen op de dagcamping in Austerlitz.
Laatste reacties
-
LEDENACTIE maart: WIN een Rebel-Outdoor pakket 🎁
3 weken geleden • Hello dear
Lees meer -
3 weken geleden • Blauw graag
Lees meer -
Voor het eerst met de poes Billie
3 weken geleden • Hoi Carry, ik heb er nog geen ervaring mee, wel een heel leuk idee! Heel veel plezier alvast!
Lees meer -
Vraagje aan beheer (misschien geldt dit ook voor andere gebruikers)
3 weken geleden • Hoi! De camperverzekering zit inderdaad nog niet in ons aanbod, is zeker wel een wens op termijn maar we beginnen eerst met de caravan en de vouwwagen.
Lees meer -
3 weken geleden • Jij bent de gelukkige winnaar, gefeliciteerd!! We sturen je snel een mail om de samenstelling van jouw gewonnen set exact af te stemmen.
Lees meer