Ga naar de inhoud
I Love Kamperen Club
I Love Kamperen Community

De leukste virtuele camping van Nederland

Karin Horstman
Beheerder
1 week geleden
Ledenactie augustus: Win 2 toegangskaarten voor Caravan Salon Düsseldorf!

🧡 Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden! 🧡

Samen met onze partner mogen we deze maand een geweldige actie weggeven. We verloten namelijk 4 x 2 toegangskaarten voor Caravan Salon Düsseldorf, de grootste kampeerbeurs ter wereld!

Ben jij benieuwd naar de nieuwste caravans, campers, vouwwagens, tenten, gadgets en kampeertrends? Dan wil je deze beurs absoluut niet missen.

🏆 Er zijn 4 winnaars:

Iedere winnaar ontvangt 2 toegangskaarten voor Caravan Salon Düsseldorf. Zo kun je samen met iemand genieten van een inspirerende dag vol kampeerplezier!

Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig:

Je bent TOP- of COMPLEET lid van de I Love Kamperen Club.
Laat hieronder weten: Wat zou jij als eerste willen bekijken op Caravan Salon Düsseldorf?

Heel veel succes en wie weet zien we jou binnenkort in Düsseldorf, want wij zijn er ook! 🚐

9 vinden dit leuk
71 reacties
Linda Annink-Vonk
Linda Annink-Vonk
Kampeerder

Lijkt me super om hier met mijn man heen te gaan, gezellig dagje uit :-))

0
1 week geleden
Margot Brinkhof
Margot Brinkhof
Kampeerder

Sinds kort in het bezit van een caravan. Nog veel te ontdekken op het gebied van accessoires!

0
1 week geleden
Ingrid  van Gemert
Ingrid van Gemert
Kampeerder

Ik zou er graag met mijn man naartoe gaan, om ons lekker te.maken met een grotere carvan
Wij zijn vorig jaar als nitwits begonnen en zijn erg enthousiast

0
1 week geleden
J.H. v.d. HOEK
J.H. v.d. HOEK
Kampeerder

Ik zou er graag heen willen om inspiratie op te doen naar een caravan met een queens bed of twee aparte bedden samen met mijn vrouw

0
1 week geleden
P.FJ. OLSTHOORN
P.FJ. OLSTHOORN
Kampeerder

Wij zijn Fendt fan. We zouden graag de nieuwste modellen en snufjes willen zien.

0
6 dagen geleden
H.J.S. van DUIJN
H.J.S. van DUIJN
Kampeerder

De nieuwe Hobby Maxia 2027 maar goed eigenlijk moet ik antwoorden wat niet als eerste…….

0
6 dagen geleden

6 van 70 reacties

Word lid of log in om te kunnen reageren.