Onderwerpen
🧡 Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden! 🧡
Samen met onze partner mogen we deze maand een geweldige actie weggeven. We verloten namelijk 4 x 2 toegangskaarten voor Caravan Salon Düsseldorf, de grootste kampeerbeurs ter wereld!
Ben jij benieuwd naar de nieuwste caravans, campers, vouwwagens, tenten, gadgets en kampeertrends? Dan wil je deze beurs absoluut niet missen.
🏆 Er zijn 4 winnaars:
Iedere winnaar ontvangt 2 toegangskaarten voor Caravan Salon Düsseldorf. Zo kun je samen met iemand genieten van een inspirerende dag vol kampeerplezier!
Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig:
Je bent TOP- of COMPLEET lid van de I Love Kamperen Club.
Laat hieronder weten: Wat zou jij als eerste willen bekijken op Caravan Salon Düsseldorf?
Heel veel succes en wie weet zien we jou binnenkort in Düsseldorf, want wij zijn er ook! 🚐
Lijkt me super om hier met mijn man heen te gaan, gezellig dagje uit :-))
Sinds kort in het bezit van een caravan. Nog veel te ontdekken op het gebied van accessoires!
Ik zou er graag met mijn man naartoe gaan, om ons lekker te.maken met een grotere carvan
Wij zijn vorig jaar als nitwits begonnen en zijn erg enthousiast
Ik zou er graag heen willen om inspiratie op te doen naar een caravan met een queens bed of twee aparte bedden samen met mijn vrouw
Wij zijn Fendt fan. We zouden graag de nieuwste modellen en snufjes willen zien.
De nieuwe Hobby Maxia 2027 maar goed eigenlijk moet ik antwoorden wat niet als eerste…….
6 van 70 reacties
Laatste reacties
-
Ledenactie augustus: Win 2 toegangskaarten voor Caravan Salon Düsseldorf!
17 uur geleden • Wij willen er naar toe om de nieuwe tabbert te ontdekken
Lees meer -
2 dagen geleden • We zouden eerst baar de Knaus caravans gaan kijken en dan naar alle nieuwe gadgets😍
Lees meer -
2 dagen geleden • Jullie stand natuurlijk én een niet te grote caravan met zitje en vast bed ter vervanging van ons oudje.
Lees meer -
3 dagen geleden • we zijn er nog nooit geweest, maar volgens de informatie moet het het summum zijn. We zouden wel de nieuwe trends op campergebied willen zien, zoals de Knaus sky en de Carado C-595
Lees meer -
3 dagen geleden • wigo luifels
Lees meer