Onderwerpen
We zijn nu aan het kamperen voor 2 weken met een nieuwe voorluifel van Walker. Rustig alles goed opgezet, maar bij de eerste bui gelijk weer een waterzak. Wij krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om dit te voorkomen, want ook bij onze vorige voortent hetzelfde probleem, om moedeloos van te worden.
Hoi Jan, dit herken ik wel! Wij hebben dat ook vaak gehad. We hebben nokbogen aangeschaft, dat helpt redelijk. Bij veel regen ineens komt het wel weer eens terug, maar misschien helpt het! https://www.obelink.nl/obelink-nokboog.html
Dankjewel Karin, daar hadden wij nog nooit van gehoord en gaan we dus proberen.
Ik overweeg om een split airco voor mijn caravan te kopen, wie heeft ervaring hiermee en wellicht advies
Hoi Paul, mijn collega heeft hier ervaring mee! Hierbij zijn reactie:
In mijn oude roze caravan hadden we een Eurom split unit airco. Super handig, je hangt de buiten- en binnen unit aan hetzelfde raam. Koelt snel, relatief betaalbaar. Super om na een warme dag de caravan wat af te koelen en wat frisheid tijdens zwoele nachten aan de Middellandse Zee.
Dank voor je reactie
Dank voor je reactie Sam!
De caravan wordt bijna weer uit de stalling gehaald, de steekwagen met handige krat zou een welkome aanvulling zijn voor ons bescheiden kampeer meubilair,
J & C
Hoi,
Misschien een rare vraag, maar ik zie hier op de pagina iets over verzekeringen…en dan alleen caravan of vouwwagen verzekering. Waarom geen item over en mogelijkheid van verzekeren van een camper?
Misschien dat jullie daar ook iets over/mee willen doen.
Je overweegt om met een camper op vakantie te gaan, misschien heb je er al eentje op het oog of denk je eraan om er één te huren. Maar dan bedenk je al snel de vraag: ‘’Mag ik die camper eigenlijk wel besturen met mijn rijbewijs?’’ In onze nieuwste blog leggen we uit hoe het zit!
👉 https://ilovekamperen.nl/kampeertips/welk-rijbewijs-heb-je-nodig-om-een-camper-te-mogen-besturen/
Ja, ik wil graag meedoen. Wij willen onze kampeeruitrusting vernieuwen
Ik doe gaarne mee met de verloting van twee vrijkaarten
Loot graag mee voor 2 x entreekaarten voor de caravana
Wij willen graag mee doen voor de gratis kaarten voor caravana in wtc expo te Leeuwarden
Veel zin daarheen te gaan om nieuwe ideeën en inspiratie op te doen.
Leuk hoor, wij doen mee voor 2 kaarten.
Wij doen graag mee voor twee kaarten
2 kaartjes voor de Caravana, dat lijkt ons een enorm leuk uitje als nieuwe caravanners, mooie ideeën opdoen.
Het zou leuk zijn om 2 kaarten te krijgen.
Zeker omdat voor de reis in het zuiden begint. Een heel leuke bijdrage in de kosten.
We zouden het superleuk als we winnen. Meteen goed excuus om met de camper een leuk weekend ervan te maken 😃
Hoi, in onze caravan hebben we het zitje vervangen door een vast bed van 200 x 160 (die 160 = 2x 80). Twee lattenbodems met 2 koudschuim matrassen. Op een klein stuk na (namelijk waar vroeger de tafel was) zit er onder het bed de ruimte die je via een luik kunt bereiken. Ik dacht da’s mooie beluchting. Helaas (we logeren nu langere tijd vanaf eind nov ’25 tot en met nu (19 jan ’26) bevind zich aan de onderkant van de matrassen schimmelvorming. Waardoor komt dit? Ik moet er wel bij vermelden dat we ’s nachts niet verwarmen. Zou dat het zijn?
De matrassen zijn ook niet van goede kwaliteit en een tikkie te breed. Wat is het beste adres voor op-maat matrassen (er zijn er namelijk een aantal).
Alvast dank voor je reactie!
Vriendelijke groeten Steven
20 van 25 berichten
Laatste reacties
-
Tips voor street workout aan de Franse westkust?
3 dagen geleden • Alhoewel ik de optrekstang lekker laat voor wat 'ie is, ben ik wel graag sportief bezig op vakantie. Voor hardlopen, wandelen en fietsen (gravel) gebruik ik graag Komoot. Maar die zul je vast zelf ook al wel kennen. Verder zou ik zeggen: pak een paar jerrycans, hang aan het klimrek van de speeltuin en doe een paar push-ups. Die conditie blijft wel even hangen :)
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
1 week geleden • Samen met mijn lief en ons hondje, beste wat er is
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
1 week geleden • Jij bent de gelukkige winnaar, gefeliciteerd🥳!! We hebben je een mail gestuurd 😊
Lees meer -
1 week geleden • Met mijn man Paul die eind augustus zijn laatste werkdag heeft en dus straks alle tijd de travellife loungeset te gebruiken!
Lees meer -
1 week geleden • Samen met mijn vrouw onder de luifel van nze vouwwagen.
Lees meer