Onderwerpen
Wie heeft ervaring met het verwisselen van caravanband. Heb je het levelsysteem ( als je dit onder je caravan hebt) gebruikt of heb je de krik gebruikt.
Laatste reacties
-
Nieuwe ledenactie! Win één van deze handige kampeersetjes!
43 minuten geleden • Wat een leuke actie. Ik ga voor setje 2. Dat lijkt mij erg handig.
Lees meer -
3 uur geleden • Setje 1 vind ik erg mooi. We hebben net een carvan gekocht en kunnen de spullen goed gebruiken.
Lees meer -
7 uur geleden • Set 1 vind ik erg leuk. Een handig tafeltje en het krantenbakje voor mijn handwerkspulletjes die nu nog overal door de vouwwagen zwerven. Het tafeltje komt goed vanpas om tijdens het haken en breien mijn bollen wol onder in te leggen en mijn glas wijn op de tafel.😍
Lees meer -
8 uur geleden • Oh wauw dit komt echt superrrr goed uit, we hebben net een Biod 300t gekocht en zouden set nr 2 zeer goed kunnen gebruiken om wat extra spulletjes in kwijt te kunnen, we zijn de Biod op het moment aan het schoonmaken en daarna inrichten zodat al onze spulletjes mee kunnen. Dit zou echt fantastisch zijn. We gaan duimen. Echt een prachtige win actie 👌 Gr Monique
Lees meer -
8 uur geleden • Alle setjes zijn superleuk! Maar ik ga voor setje 2.
Lees meer