Ga naar de inhoud
I Love Kamperen Club
I Love Kamperen Community

De leukste virtuele camping van Nederland

Sam Kuin
Beheerder
2 dagen geleden
Nieuwe ledenactie! Win één van deze handige kampeersetjes!

Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden hebben we weer een leuke ledenactie klaarstaan. Deze keer geven we maar liefst 6 kampeersetjes weg. Van ieder setje op de afbeelding hebben we 2 exemplaren, dus er zijn volop kansen om te winnen!

Je kunt kiezen uit drie verschillende setjes. Ga jij voor het tafeltje met krantenbakje, het opbergrekje met opbergbakje of lijkt de wasmand met bestekbakje jou het handigst voor op de camping? Wil je de producten eerst even wat beter bekijken? Bekijk ze hier op de website van OCS.

Hoe maak je kans?
Laat hieronder weten welk setje jij het liefst zou willen winnen en vertel ons waarom. Vergeet ook niet deze post een 👍 te geven.

Uit alle reacties kiezen we 6 winnaars. Van ieder setje mogen we dus twee leden blij maken! Meedoen kan tot en met 12 oktober. Daarna maken we de winnaars bekend.

Nog geen TOP- of COMPLEET lid van onze club? Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen en daarna gelijk meedoen.

9 vinden dit leuk
20 reacties
M. de VRIES
M. de VRIES
Kampeerder

Wat een leuke kampeersetjes. Voor mij zijn het opbergrekje en het opbergbakje het handigst zijn. Fijn om losse spullen in op te bergen en deze kleur past ook nog perfect bij onze vouwwagen. Het oog wil ook wat natuurlijk 😉

0
1 dag geleden
W.H. v.d. BOVENKAMP
W.H. v.d. BOVENKAMP
Kampeerder

Het was weer leuk jullie gesproken te hebben op de beurs.

De setjes die jullie verloten zijn schitterend.
Mijn voorkeur gaat uit naar Set 1.

Suc6 met alles

0
10 uur geleden
Dennis Reinhard
Dennis Reinhard
Kampeerder

Wat een leuke setjes, onze voorkeur zou uitgaan naar setje twee

0
10 uur geleden
Anita van der Schuur
Anita van der Schuur
Kampeerder

Wat een mooie sets. Ik ding graag mee voor set 3. We zijn afgelopen zomer voor het eerst met onze 3 kinderen en onze nieuwe vouwwagen op pad geweest. Echt een feest maar nog wat zoekend als het gaat om de was en losse kookspullen. Set 3 zou top zijn!

0
9 uur geleden
Rita Mailinger
Rita Mailinger
Kampeerder

Super leuke actie
weer. Alles sets heel verrassend en alle 3 handig!
Na veel wikken en wegen ga ik voor set 3.

0
9 uur geleden
S. BUYTELAAR
S. BUYTELAAR
Kampeerder

Wauw wat een gave setjes, maar mijn voorkeur gaat uit naar setje 2, die kan ik zo goed gebruiken. Leuk hoor en zal super leuk staan en dat is ook niet verkeerd.

0
9 uur geleden

6 van 20 reacties

Word lid of log in om te kunnen reageren.