Onderwerpen
Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden hebben we weer een leuke ledenactie klaarstaan. Deze keer geven we maar liefst 6 kampeersetjes weg. Van ieder setje op de afbeelding hebben we 2 exemplaren, dus er zijn volop kansen om te winnen!
Je kunt kiezen uit drie verschillende setjes. Ga jij voor het tafeltje met krantenbakje, het opbergrekje met opbergbakje of lijkt de wasmand met bestekbakje jou het handigst voor op de camping? Wil je de producten eerst even wat beter bekijken? Bekijk ze hier op de website van OCS.
Hoe maak je kans?
Laat hieronder weten welk setje jij het liefst zou willen winnen en vertel ons waarom. Vergeet ook niet deze post een 👍 te geven.
Uit alle reacties kiezen we 6 winnaars. Van ieder setje mogen we dus twee leden blij maken! Meedoen kan tot en met 12 oktober. Daarna maken we de winnaars bekend.
Nog geen TOP- of COMPLEET lid van onze club? Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen en daarna gelijk meedoen.
Wat een leuke kampeersetjes. Voor mij zijn het opbergrekje en het opbergbakje het handigst zijn. Fijn om losse spullen in op te bergen en deze kleur past ook nog perfect bij onze vouwwagen. Het oog wil ook wat natuurlijk 😉
Het was weer leuk jullie gesproken te hebben op de beurs.
De setjes die jullie verloten zijn schitterend.
Mijn voorkeur gaat uit naar Set 1.
Suc6 met alles
Wat een leuke setjes, onze voorkeur zou uitgaan naar setje twee
Wat een mooie sets. Ik ding graag mee voor set 3. We zijn afgelopen zomer voor het eerst met onze 3 kinderen en onze nieuwe vouwwagen op pad geweest. Echt een feest maar nog wat zoekend als het gaat om de was en losse kookspullen. Set 3 zou top zijn!
Super leuke actie
weer. Alles sets heel verrassend en alle 3 handig!
Na veel wikken en wegen ga ik voor set 3.
Wauw wat een gave setjes, maar mijn voorkeur gaat uit naar setje 2, die kan ik zo goed gebruiken. Leuk hoor en zal super leuk staan en dat is ook niet verkeerd.
6 van 20 reacties
Laatste reacties
-
Nieuwe ledenactie! Win één van deze handige kampeersetjes!
2 uur geleden • Setje 1 vind ik erg mooi. We hebben net een carvan gekocht en kunnen de spullen goed gebruiken.
Lees meer -
6 uur geleden • Set 1 vind ik erg leuk. Een handig tafeltje en het krantenbakje voor mijn handwerkspulletjes die nu nog overal door de vouwwagen zwerven. Het tafeltje komt goed vanpas om tijdens het haken en breien mijn bollen wol onder in te leggen en mijn glas wijn op de tafel.😍
Lees meer -
7 uur geleden • Oh wauw dit komt echt superrrr goed uit, we hebben net een Biod 300t gekocht en zouden set nr 2 zeer goed kunnen gebruiken om wat extra spulletjes in kwijt te kunnen, we zijn de Biod op het moment aan het schoonmaken en daarna inrichten zodat al onze spulletjes mee kunnen. Dit zou echt fantastisch zijn. We gaan duimen. Echt een prachtige win actie 👌 Gr Monique
Lees meer -
7 uur geleden • Alle setjes zijn superleuk! Maar ik ga voor setje 2.
Lees meer -
7 uur geleden • Wie wil deze setjes niet. En eindelijk een oplossing voor die rondslingerende was 🥰. Kortom mijn voorkeur gaat naar setje 3.
Lees meer