Onderwerpen
We zijn nu aan het kamperen voor 2 weken met een nieuwe voorluifel van Walker. Rustig alles goed opgezet, maar bij de eerste bui gelijk weer een waterzak. Wij krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om dit te voorkomen, want ook bij onze vorige voortent hetzelfde probleem, om moedeloos van te worden.
Hoi Jan, dit herken ik wel! Wij hebben dat ook vaak gehad. We hebben nokbogen aangeschaft, dat helpt redelijk. Bij veel regen ineens komt het wel weer eens terug, maar misschien helpt het! https://www.obelink.nl/obelink-nokboog.html
Dankjewel Karin, daar hadden wij nog nooit van gehoord en gaan we dus proberen.
Naast de mikbogen ook de tent goed strak afspannen. Eventueel met hulp van een framespanner
We hadden hem rondom best goed aangetrokken, ook met stormbanden, maar helaas is er maar 1 voortent voor onze caravan en dat is het huisjes model.
Laatste reacties
-
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
2 dagen geleden • Ik denk dat ze in de kwartfinale verliezen van Frankrijk of Duitsland. Kwartfinale dus.
Lees meer -
Welk spel gaat er altijd mee op vakantie?
2 dagen geleden • Regenwormen! Veruit het leukste spel voor aan de kampeertafel
Lees meer -
Er gaat altijd wel iets fout bij het kamperen...
2 dagen geleden • We vergeten altijd wel iets bij het wegrijden of installeren, vaak iets van handrem loshalen of de rollen van de Mover los van de wielen draaien... Waterpas zetten kunnen we af en toe ook mee klungelen 😬🫣
Lees meer -
Er gaat altijd wel iets fout bij het kamperen...
2 dagen geleden • Schoenen en slippers bij de deur, nog geen handig systeem voor gevonden
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
2 dagen geleden • Ik hoop dat ze 1e worden, maar ik denk dat ze 3e worden
Lees meer