Onderwerpen
Hoi, ik ben Remco en sinds vorig jaar aan het kamperen met een camper geslagen. Door wat omstandigheden (gelukkig allemaal goedgekomen qua gezondheid) besloten het niet meer uit te stellen en te genieten.
Voor nu huren we nog even een camper, omdat we nog een beetje zoekende zijn wat bij ons past, een half-integraal of toch een buscamper…en dan nog wat voor soort buscamper, maar langzaam aan begint het plaatje zich te vormen.
Dit jaar 3 weken met een verhoogde buscamper met een bed van 208cm op pad richting het Zwarte woud en Beieren en weer genieten van de mooie dingen
Laatste reacties
-
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
1 dag geleden • Met mijn man Paul die eind augustus zijn laatste werkdag heeft en dus straks alle tijd de travellife loungeset te gebruiken!
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
2 dagen geleden • Samen met mijn vrouw onder de luifel van nze vouwwagen.
Lees meer -
2 dagen geleden • Met mijn man en onze oude kleine caravan. Liefst op een kleine rustige camping midden in de natuur. Overdag heerlijk fietsen s avonds relaxed met een wijntje en een spelletje.
Lees meer -
2 dagen geleden • met mijn aanstaande met wie ik a.s. woensdag (20 mei) ga trouwen en onze caravan kan niet wachten om dat samen te vieren.
Lees meer -
2 dagen geleden • Genieten, samen met mijn vrouw Carla van alle leuke gadgets van I love kamperen vanuit deze mooie camping lounge-set........ Wat wil je nog meer als rasechte kampeerder?? Helemaal niets toch??
Lees meer