Onderwerpen
Ik denk de kwart finale en daarna helaas naar huis.
Wat een leuke actie met een zeer leuk tentje
Laatste reacties
-
Nieuwelingen in de community en beginnende camper eigenaren
1 dag geleden • Hoi Remmelt en Nancy, Van harte welkom in de community! 🚐😊 Gefeliciteerd met jullie kamperbus. Wat leuk dat jullie na tenten, vouwwagens en caravans nu deze stap hebben gezet. Veel plezier met jullie toekomstige avonturen en stel gerust vragen als jullie ergens tegenaan lopen. We kijken uit naar jullie ervaringen!
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
1 dag geleden • Ik verwacht dat we (weer) verliezen in de finale en dus 2e gaan worden.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
3 dagen geleden • We worden 100% wereldkampioen. Ik voel het aan alles.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
5 dagen geleden • We worden 10e helaas
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
6 dagen geleden • 8e finale
Lees meer