Onderwerpen
We hebben de Eriba uit de stalling gehaald. Die hebben we vorig jaar gekocht en vrij snel naar de stalling gebracht. Nu opgehaald en nieuwe gordijntjes erin en hem eigen gemaakt. Er staat nog geen vakantie voor de deur, maar langzamerhand kleden we de caravan verder aan richten we hem in, zodat als het zo ver is, we ook direct weg kunnen. Zooo veeeel zin in😀.
Heerlijk vooruitzicht! Niets leuker dan de Eriba helemaal eigen maken met nieuwe gordijntjes en spullen. De voorpret is vaak al de helft van de vakantie. Veel plezier met het verder aankleden en inrichten! Deel vooral foto’s!! Dat vinden we leuk om te zien 🤩
Laatste reacties
-
Nieuwelingen in de community en beginnende camper eigenaren
1 dag geleden • Hoi Remmelt en Nancy, Van harte welkom in de community! 🚐😊 Gefeliciteerd met jullie kamperbus. Wat leuk dat jullie na tenten, vouwwagens en caravans nu deze stap hebben gezet. Veel plezier met jullie toekomstige avonturen en stel gerust vragen als jullie ergens tegenaan lopen. We kijken uit naar jullie ervaringen!
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
1 dag geleden • Ik verwacht dat we (weer) verliezen in de finale en dus 2e gaan worden.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
3 dagen geleden • We worden 100% wereldkampioen. Ik voel het aan alles.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
5 dagen geleden • We worden 10e helaas
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
6 dagen geleden • 8e finale
Lees meer