Onderwerpen
Hallo ik ben Arjo. Wat een leuk idee deze “I love kamperen” community. Jarenlang gaan we al kamperen. Eerst met de tent. Later met een tent en een aanhanger om alles voor drie kinderen te kunnen meenemen. Nu gaan we weer met ons tweeën in een heel mooi klein caravannetje met een hefdak. Wij zoeken overal SVR campings op. Tenzij die niet beschikbaar zijn. Eenvoudig op weg zijn met de caravan is fijn en doen we doen het als dt lukt meerdere keren per jaar.
Welkom Arjo! Lekker op zoek naar de rust van de SVR campings, ideaal! We hopen je hier vaker te zien. Deel je ook af en toe een campingtip als je een mooie plek hebt gevonden?
Laatste reacties
-
Even voorstellen :)
16 uur geleden • Welkom Giovanny en Kendra! Wat een mooie caravan hebben jullie gekocht 😍 Wat ons betreft heeft je man helemaal gelijk 😜Heel veel plezier gewenst op alle komende vakanties!
Lees meer -
Even voorstellen
3 dagen geleden • Wat leuk om jullie te leren kennen Ben en Carol! 👋 En wat een mooie kampeerervaring hebben jullie de afgelopen 30 jaar opgebouwd. Heel veel plezier op jullie komende vakantie! 😊
Lees meer -
alleen tenten?
3 dagen geleden • Ha Monique, dank voor jouw tip, we gaan kijken. Ik ga als het lukt een lijstje maken met campings in (zuid)frankrijk met veldjes voor tenten. Caravans en kleine campers vind ik eigenlijk niet erg, als het mar niet van die bakbeesten zijn en als er maar geen airco op zit die je dag en nacht hoort zoemen. Als je campings weet met tentveldjes dan horen we het graag! ps we gaan zomers altijd met de tent maar hebben ook een kleine caravan (caravalair 375, uit 1995) waar we in voor en naseizoen in nederland weekendjes mee weg gaan. Ook super leuk! Plezier gewenst met je caravan!
Lees meer -
Na testen nu een eigen caravan gekocht
3 dagen geleden • Welkom in de community! Superleuk dat jullie na het testen voor een eigen caravan zijn gegaan. Weten jullie al waar de eerste vakantie met de caravan naartoe gaat? 😊
Lees meer -
alleen tenten?
4 dagen geleden • Check even de campings van huttopia! Die hebben meerdere campings waar je zelfs niet met de caravan mag komen. Super sfeervol! Ook kom ik zo nu en dan campings tegen met veldjes alleen voor tenten. Dat is wellicht ook wat voor jullie.
Lees meer