Onderwerpen
En dan zijn daar ineens je nieuwe campingburen! Iedereen pakt dat anders aan. Dus vertel:
Wat doe jij als je nieuwe campingburen krijgt? 🤔
Toen ik lid werd van de NCC, leerde ik daar de regel dat je na installeren je even voorstelt bij de buren. Dat voelde in eerste instantie uiterst ouderwets, maar wende dermate snel dat ik het nu vaak ook nog doe, al heb ik voor A gestemd; het ijs is daarmee meteen gebroken en je bent dus geen vreemden meer.
Leuk dat je het er altijd ingehouden hebt! 😊
Laatste reacties
-
Nieuwelingen in de community en beginnende camper eigenaren
1 dag geleden • Hoi Remmelt en Nancy, Van harte welkom in de community! 🚐😊 Gefeliciteerd met jullie kamperbus. Wat leuk dat jullie na tenten, vouwwagens en caravans nu deze stap hebben gezet. Veel plezier met jullie toekomstige avonturen en stel gerust vragen als jullie ergens tegenaan lopen. We kijken uit naar jullie ervaringen!
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
2 dagen geleden • Ik verwacht dat we (weer) verliezen in de finale en dus 2e gaan worden.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
3 dagen geleden • We worden 100% wereldkampioen. Ik voel het aan alles.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
5 dagen geleden • We worden 10e helaas
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
6 dagen geleden • 8e finale
Lees meer