Onderwerpen
🧡 Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden! 🧡
Samen met onze partner Doréma hebben we een geweldige WK-actie opgezet. En niet zomaar één! We mogen namelijk twee fantastische prijzen weggeven voor echte WK-fans.
🏆 Er zijn 2 winnaars:
Winnaar 1: een Doréma Mistral voortent (geschikt voor de meeste caravans) in een unieke oranje limited edition t.w.v. €949
Winnaar 2: Een Camping Bioscoop, bestaande uit een Ten Cate All Season projectiescherm met mini-beamer
Met deze prijzen beleef je het WK deze zomer helemaal in stijl op de camping!
Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig:
Je bent TOP- of COMPLEET lid van de I Love Kamperen Club
Laat hieronder jouw voorspelling achter: hoe ver komt Oranje volgens jou op het WK? En geef deze post een 👍
Nog geen TOP- of COMPLEET lid?
Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen! Word vandaag nog lid en doe direct mee aan deze unieke WK-actie.
Succes met voorspellen en veel plezier tijdens het WK! ⚽🏕️ Bekijk hier ook de actievoorwaarden van de actie

Laatste reacties
-
Hoi Alle ik ben nieuwe lid met een camperbus
3 dagen geleden • Hoi Jeffrey, Welkom bij de club! Misschien is Camping Reiter in Oostenrijk een leuke optie. Het is een SVR-camping waar Nederlands gesproken wordt. Of de eigenaren Nederlands zijn weet ik niet zeker, maar wellicht is het toch een camping die bij jullie wensen past. Hier kunt u wat meer informatie vinden: http://www.camping-reiter.at/
Lees meer -
Tips voor street workout aan de Franse westkust?
2 weken geleden • Alhoewel ik de optrekstang lekker laat voor wat 'ie is, ben ik wel graag sportief bezig op vakantie. Voor hardlopen, wandelen en fietsen (gravel) gebruik ik graag Komoot. Maar die zul je vast zelf ook al wel kennen. Verder zou ik zeggen: pak een paar jerrycans, hang aan het klimrek van de speeltuin en doe een paar push-ups. Die conditie blijft wel even hangen :)
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
3 weken geleden • Samen met mijn lief en ons hondje, beste wat er is
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
3 weken geleden • Jij bent de gelukkige winnaar, gefeliciteerd🥳!! We hebben je een mail gestuurd 😊
Lees meer -
3 weken geleden • Met mijn man Paul die eind augustus zijn laatste werkdag heeft en dus straks alle tijd de travellife loungeset te gebruiken!
Lees meer