Onderwerpen
Het jaar loopt langzaam richting het einde, dus dit is hét moment om even terug te blikken. Wat is jouw mooiste, leukste of meest bijzondere kampeerherinnering van het afgelopen jaar? Een groot avontuur of juist een klein moment dat je nooit meer vergeet. We vinden het leuk als je jouw herinnering met ons deelt! ✨
eigenlijk vond ik alle campings leuk. gewoon gezellig erop uit gaan naar provincies waar ik recreatief gezien nog niet op vakantie ben geweest.
met ons kleine doppie (caravan) toeren we overal naar toe.
elke camping is weer een nieuw avontuur en dat maakt het zo leuk🧡
Superleuk om te horen! Hopelijk mogen er in 2026 nog veel mooie vakanties volgen! ☺️
Laatste reacties
-
Nieuwelingen in de community en beginnende camper eigenaren
1 dag geleden • Hoi Remmelt en Nancy, Van harte welkom in de community! 🚐😊 Gefeliciteerd met jullie kamperbus. Wat leuk dat jullie na tenten, vouwwagens en caravans nu deze stap hebben gezet. Veel plezier met jullie toekomstige avonturen en stel gerust vragen als jullie ergens tegenaan lopen. We kijken uit naar jullie ervaringen!
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
2 dagen geleden • Ik verwacht dat we (weer) verliezen in de finale en dus 2e gaan worden.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
3 dagen geleden • We worden 100% wereldkampioen. Ik voel het aan alles.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
5 dagen geleden • We worden 10e helaas
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
1 week geleden • 8e finale
Lees meer