Onderwerpen
Speciaal voor onze TOP- en COMPLEET leden hebben we een fantastische ledenactie!
Win een HABA opvouwbare steekwagen met kratfixatie 🚐
Even checken hoe het er uit ziet? Bekijk de HABA Alu-Carry 65 opvouwbare steekwagen met kratfixatie in onze webshop!
Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig: ben je TOP- of COMPLEET lid? Laat dan hieronder weten waarom jij deze opvouwbare steekwagen nodig hebt!
📅 De winnaar maken we bekend op vrijdag 1 mei
Nog geen TOP- of COMPLEET lid van onze club?
Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen!
Wij gaan volgende week onze nieuwe caravan ophalen en hopen daar jaren lang mee te kunnen kamperen. Daar zal deze prijs een handige aanvulling op kunnen zijn. Scheelt een hoop gesjouw.
Omdat we dit voor allerlei doeleinden kunnen gebruiken als we op vakantie gaan met onze nieuwe vouwwagen. Bijvoorbeeld kunnen we zo hip de porta pottie vervoeren als deze geleegd moet worden. Boodschappen halen, wasgoed vervoeren of gewoon spullen in opbergen. En zo belasten we onze rug minder, wel zo prettig op vakantie.
Wow. Een handige steekwagen voor deze Eriba solodame kampeerder. Dat zou geweldig zijn!! 💪🏼
Als compleet lid (😉) is het altikd handig als je je zaken goed kunt meenemen. Zeker omdat we nu nog huren ( we zijn nog aan het ontdekken wat we willen en daar komt langzaam schot in), dus ja dit zou erg welkom en handig zijn voor ons
Altijd dus he, zware dag op school gehad
Dat zou voor mij een hoop gesjouw schelen!
Twee pubers die niets willen tillen: “jullie wilden kamperen!” Nu is er geen excuus meer.
Wij hebben pas een nieuwe camper en dit zou heel handig zijn voor ons senioren! Dus een heel welkom hulpmiddel voor het sjouwen 😉
Oww super handig met het inladen van de camper, dan moeten we namelijk een stuk lopen vanaf de stacaravan naar de camper die we niet naast de stacaravan kunnen zetten.
Past mooi in de nieuwe caravan die we 18 mei mogen ophalen
Een beetje lichaamsbeweging is goed voor ons, senioren. Maar soms… is het handig om echt zware spullen in zo’n opvouwbare steekwagen te vervoeren, zeker op een autovrije camping!
Dat ziet er heel handig uit. Hoop voor de eerste keer op pad te gaan met m’n kleine T@b caravan.
Nu ik alleen ben komen te staan zou ik zeker zo’n karretje moet gaan aanschaffen
Als ik in de zomervakantie naar het chalet ga wat ik gehuurd heb in Friesland is het makkelijk om de spullen van de auto naar het chalet te brengen dus zou ik er enorm blij mee zijn.
Super handig om boodschappen of zwaardere spullen van de auto, op de parkeerplaats, naar je caravan te brengen
Onze jongste van 5 jaar neemt veel speelgoed mee. En dan is dit wel erg handig om het te verplaatsen op de camping en alles netjes geordend 😅
Sinds vorig jaar is bekend dat ik een vernauwing in mijn rug heb. Gelukkig kan ik nog lopen met een stok. Ik neem nu een rollator mee om de toilet cassette te legen. Helaas neemt de rollator veel ruimte in en zou de steekwagen, die inklapbaar is, een uitkomst zijn.
Om wasjes van wasmachine naar ons busje te brengen, boodschappen in te laden, gieter met water te verplaatsen om de tank te vullen (wij gebruiken geen slang) Mijn rug zal je dankbaar zijn 😅
*7 weken geleden tijdens 3 takjes snoeien door m’n rug gegaan*
die steekwagen is niet alleen handig… hij tilt letterlijk én figuurlijk mijn kampeerervaring naar een hoger niveau.”
Na onze kniekwetsuren vorig jaar, merken we dat sommige klusjes toch wat zwaarder gaan. Een hulpje tijdens onze caravan uitstapjes is daarom welkom.
Wat een leuke actie. We loten graag mee. We kamperen sinds kort en vinden kamperen heel leuk. En dat voor onze leeftijd. 65 en 66 lentes. Met de toiletcassette lijkt het ons superhandig om deze met de steekwagen weg te brengen. En niet slingerend op de fiets.
Dat is nog eens een leuke actie. Kom maar door… Lijk me superhandig voor t vervoer van allerlei spullen tijdens het kamperen…
Dat zou fijn zijn op de camping. Wij staan vaak op kleine campings wat de auto niet mee naar de plek mag een als je met een kruk loopt, dan kan deze nou meegetrokken worden.
Wat een leuke actie! Deze wil ik zeer zeker graag winnen. Het karretje wat ik nu gebruik is denk ik al 25 jaar oud en is echt aan vervanging toe. Ideaal om de vaat in te verzamelen om vervolgens naar de afwasruimte te lopen om de vaat te doen. Met een afwasbakje erin kun je weer het afgietsel van eten, bv aardappels of pasta erin doen en dan weer in de afwasbak van de afwasruimte gieten, je plekje blijft dan hopelijk vrij van insecten. De boodschappen voor als je te voet gaat. De waszak past er ook goed in, scheelt zoveel sjouwen, vooral nu we ouder worden kan ik het merken dat mijn rug er niet zo erg onder lijdt.
Waarom hebben we dit nodig? Gewoon omdat het leuk is om wat te winnen 🤩
Daarnaast kan mijn man zich dan ook nuttig maken en voelen en dat is eigenlijk het belangrijkste
Ja ja ja…. deze zou goed van pas komen. We hebben onze eerste caravan gekocht en bij het uitzoeken wat nou echt onmisbaar is en wat we zeker willen/moeten aanschaffen kwam deze al voorbij… echt zo’n musthave🥰. Het zou top zijn om hem te winnen aangezien mijn eerste trip met de caravan er 1 zal zijn zonder mijn man maar met mijn moeder van 80. Heel spannend
Zo’n kratje zou perfect zijn voor ons, nu we ouder worden hebben we zulke dingen steeds harder nodig tijdens het camperen
Nou ik vind alle reacties overdreven, ik wil het gewoon hebben!
Wij gaan op 18 mei vertrekken voor een reis richting de Noordkaap en nadien nog wat rondzwerven in Europa. Zulke handige krat komt zeker van pas wanneer we ergens boodschappen gaan doen. Hopelijk behoren we tot de winnaars.
HABA, staat dit niet gewoon voor Handige Accessoires Buitengewoon Aangenaam. Oftewel, succes verzekerd en daarom een mooie aanvulling op mijn kampeeruitrusting. Stuur maar op!
Een handige hulp om kampeerspullen snel te verplaatsen in en rond je kampeerplaats
Dit jaar er op uit met de caravan na een jaar vol pech. Dit jaar wordt de ultieme test of we nog met de caravan weg kunnen of dat we hem moeten verkopen. Deze krat met steekwagen zou een welkome aanvulling kunnen zijn voor onze mobiliteit
Nou, dat is wel een heel handig item om bij te hebben tijdens de vakantie. Daar zou ik dus best heel graag voor in aanmerking willen komen. Inklapbaar dus ook makkelijk mee te nemen in mijn oude Ford Transit busje/camper.
Wat een leuk idee@
Afgelopen jaar was de ruimte om de cassette van het chemisch toilet te ver om die zware cassette te dragen
Ook voor de 20 liter waterjerrycan zou hij heel handig zijn
Daarom zouden wij blij zijn om deze trolley in de camper te mogen begroeten weet zeker dat hij als we weg zijn heel vaak gebruikt gaat worden
Groetjes Theo en Linda
Dat ziet er gaaf uit! Wij wonen aan het einde van een steeg waardoor we geregeld een stukje heen en weer moeten lopen naar onze caravan voor vertrek en bij terugkomst. Dit zou dus een uitkomst zijn voor ons.
Wat een geweldige prijs! Wij zijn verhuisd naar een appartement.
Met onze auto mogen wij niet het appartementencomplex in rijden.
Zouden het geweldig vinden om daar onze boodschappen mee te kunnen vervoeren van ons appartement naar de camper en terug.
Keigave prijs. Daar we nog redelijk goed fit zijn zou dit hierin goed kunnen bijdragen dit ook zo lang mogelijk te blijven. Verder kunnen we de zwaardere taken makkelijker kunnen verdelen. Ook heel handig als de auto verder weg staat geparkeerd.
Geen idee waarvoor we deze handige steekwagen kunnen gebruiken, maar de we vinden het nu al heerlijk om tot 1 mei in spanning te zitten!
Ik heb dit mobiele kratje al eens eerder voorbij zien komen in de media.
Lijkt mij reuze handig, het liefst kampeer ik op een autovrije camping.
Maar er moeten natuurlijk ook boodschappen naar de kampeerplek gebracht worden.
Dit is een ideaal bakje hiervoor.
Ik was al van plan hem te bestellen, maar wacht nog even…..ik win hem vast
Met onze T@b 320 gingen we voor minimalistisch kamperen…
maar inmiddels nemen we alleen nog het hoognodige mee: stoelen, tafel, koelkastje, koffiebar, halve inboedel… 😅
Deze steekwagen is dus geen luxe, maar pure noodzaak!
Man wat een leuk maar ook super handige steekkar. Een auto voor boodschappen op het terrein, hoeft zo geen excuus meer te zijn. Alle boodschapjes op de steekwagen, hoeven wij niet zwaard te dragen. We just love kamperen!
Wat een leukerd! Daar hebben we nog wel plaats voor in de camper! Handig voor achter de fiets aan naar de supermarkt of het strand!
Laatste reacties
-
LEDENACTIE april: Win een HABA opvouwbare steekwagen met krat🎁
1 uur geleden • Wat een leukerd! Daar hebben we nog wel plaats voor in de camper! Handig voor achter de fiets aan naar de supermarkt of het strand!
Lees meer -
15 uur geleden • Man wat een leuk maar ook super handige steekkar. Een auto voor boodschappen op het terrein, hoeft zo geen excuus meer te zijn. Alle boodschapjes op de steekwagen, hoeven wij niet zwaard te dragen. We just love kamperen!
Lees meer -
21 uur geleden • Met onze T@b 320 gingen we voor minimalistisch kamperen… maar inmiddels nemen we alleen nog het hoognodige mee: stoelen, tafel, koelkastje, koffiebar, halve inboedel… 😅 Deze steekwagen is dus geen luxe, maar pure noodzaak!
Lees meer -
1 dag geleden • Ik heb dit mobiele kratje al eens eerder voorbij zien komen in de media. Lijkt mij reuze handig, het liefst kampeer ik op een autovrije camping. Maar er moeten natuurlijk ook boodschappen naar de kampeerplek gebracht worden. Dit is een ideaal bakje hiervoor. Ik was al van plan hem te bestellen, maar wacht nog even.....ik win hem vast
Lees meer -
2 dagen geleden • Geen idee waarvoor we deze handige steekwagen kunnen gebruiken, maar de we vinden het nu al heerlijk om tot 1 mei in spanning te zitten!
Lees meer