Onderwerpen
🧡 Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden! 🧡
Samen met onze partner Doréma hebben we een geweldige WK-actie opgezet. En niet zomaar één! We mogen namelijk twee fantastische prijzen weggeven voor echte WK-fans.
🏆 Er zijn 2 winnaars:
Winnaar 1: een Doréma Mistral voortent (geschikt voor de meeste caravans) in een unieke oranje limited edition t.w.v. €949
Winnaar 2: Een Camping Bioscoop, bestaande uit een Ten Cate All Season projectiescherm met mini-beamer
Met deze prijzen beleef je het WK deze zomer helemaal in stijl op de camping!
Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig:
Je bent TOP- of COMPLEET lid van de I Love Kamperen Club
Laat hieronder jouw voorspelling achter: hoe ver komt Oranje volgens jou op het WK? En geef deze post een 👍
Nog geen TOP- of COMPLEET lid?
Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen! Word vandaag nog lid en doe direct mee aan deze unieke WK-actie.
Succes met voorspellen en veel plezier tijdens het WK! ⚽🏕️ Bekijk hier ook de actievoorwaarden van de actie

Ik denk dat ze 8e worden
1/2 finale
Wij winnen het WK en worden eerste!🍀
1/2 Finale 🤔
Wat een bijzondere winactie… super leuk zo in het oranje. Daar word je zeker mee gespot en iedereen weet gelijk dat je uit Nederland komt, en natuurlijk voor Nederland bent. Mijn voorspelling is dat we de kwart finale gaan halen maar daar helaas sneuvelen tegen Frankrijk.
Het winnen van die Ten Cate All Season projectiescherm met mini-beamer zou om wel heel geweldig zijn😍🤩
Kwart finale en dan is het gedaan…
Verwacht eerste ronde eruit helaas
Kwartfinale daarna eruit 🤦🏻♀️
6 van 52 reacties
Laatste reacties
-
Waterzak in voortent en nu voorluifel
1 minuut geleden • Naast de mikbogen ook de tent goed strak afspannen. Eventueel met hulp van een framespanner
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
7 minuten geleden • Ze redden het tot de kwart finale
Lees meer -
10 minuten geleden • Na groepronde liggen ze eruit.
Lees meer -
18 minuten geleden • Ik denk dat ze na de poule fase helaas worden uitgeschakeld
Lees meer -
23 minuten geleden • Els van Steeg kampeerder Ik denk dat ze tot de kwartfinale komen
Lees meer