Onderwerpen
Deze Dorema voortent is compleet en in hele goede staat. Incl. gebruiksaanwijzing. Omloopmaat 925cm.
Gebruikt met een Adria Adiva 462.
T.e.a.b. via mail.
Laatste reacties
-
LEDENACTIE april: Win een HABA opvouwbare steekwagen met krat🎁
13 uur geleden • Man wat een leuk maar ook super handige steekkar. Een auto voor boodschappen op het terrein, hoeft zo geen excuus meer te zijn. Alle boodschapjes op de steekwagen, hoeven wij niet zwaard te dragen. We just love kamperen!
Lees meer -
19 uur geleden • Met onze T@b 320 gingen we voor minimalistisch kamperen… maar inmiddels nemen we alleen nog het hoognodige mee: stoelen, tafel, koelkastje, koffiebar, halve inboedel… 😅 Deze steekwagen is dus geen luxe, maar pure noodzaak!
Lees meer -
1 dag geleden • Ik heb dit mobiele kratje al eens eerder voorbij zien komen in de media. Lijkt mij reuze handig, het liefst kampeer ik op een autovrije camping. Maar er moeten natuurlijk ook boodschappen naar de kampeerplek gebracht worden. Dit is een ideaal bakje hiervoor. Ik was al van plan hem te bestellen, maar wacht nog even.....ik win hem vast
Lees meer -
2 dagen geleden • Geen idee waarvoor we deze handige steekwagen kunnen gebruiken, maar de we vinden het nu al heerlijk om tot 1 mei in spanning te zitten!
Lees meer -
2 dagen geleden • Keigave prijs. Daar we nog redelijk goed fit zijn zou dit hierin goed kunnen bijdragen dit ook zo lang mogelijk te blijven. Verder kunnen we de zwaardere taken makkelijker kunnen verdelen. Ook heel handig als de auto verder weg staat geparkeerd.
Lees meer