Onderwerpen
Het is een 2 (tot 6) persoons vouwwagen. Als je deze openklapt is aan de ene kant een 2 persoonsbed, aan de andere kant een (voor) tentje.
Onder het bed kan nog een 2 persoons slaaptentje. En met de tafel en banken in het midden van de wagen naar beneden kunnen hier ook nog 2 personen slapen.
Naar keuze kan er een voortent, een luifel op voortent + luifel aangezet worden.
De vouwwagen heeft een dicht bak. Met een frame eromheen. Inclusief 2 dakdragers/steunen zodat er een fietsenrek of dakkoffer op de wagen geplaatst kan worden.
Inclusief:
– 2 Alpenkreuzer dakdragers
– grote diepe voortent
– luifel
– (onder)slaaptentje
– 2 extra dikke matrassen
– hemel voor de voortent en in de wagen (voor afgeschermd slaapdeel)
– bermkeuken
T.e.a.b.
Laatste reacties
-
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
2 uur geleden • Heerlijk genieten na een lange wandeling met mijn man en onze hond Siep. Siep kruipt gauw in ons T3 busje als de deur open gaat. Maar wij zitten dan toch liever in een makkelijke stoel er voor.
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
4 uur geleden • Samen met mijn vrouw, onder de luifel van onze gezellige opgeknapte Kip caravan
Lees meer -
4 uur geleden • Ik zou deze set graag gunnen aan mijn twee zoons. Zij gaan dit jaar voor het eerst zelf kamperen. Ze gaan lekker surfen deze zomer, dus hoe fijn zou het zijn als ze daarna samen kunnen bijkomen in deze heerlijke stoelen. 😊 Enne.. Ik denk dat ik zelf ook extra ontspan als ik hen er zo relaxed bij zie zitten. 😉
Lees meer -
5 uur geleden • Wow!! Wat een mooie set! Ik zie mij al heerlijk zitten relaxen met man en mijn 2 trouwe, lieve honden, voor mijn nieuwe caravan, die in bestelling is. Deze set zou daarbij zeker niet misstaan!
Lees meer -
6 uur geleden • Ach, dit zou toch heerlijk zijn Net wat comfortabeler dan wat we nu hebben.
Lees meer