Onderwerpen
Welkom in de I Love Kamperen Community! Stel je even voor: wie ben je, hoe kampeer je, wat is je favoriete camping, deel wat je wilt. We horen graag van je!
Hallo, ik ben Herman en kom uit Overijssel, ik ben 69 en weduwnaar.
Ondanks het gemis, ga ik toch elk jaar weer met de caravan erop uit. Vooral naar kleinere campings, vooral SVR campings. Ik zoek dan voora campings uit, vanwaar ik makkelijk wandelingen kan maken met mijn hond, een Fox Terriër.
Hallo, ik ben Gwendolyn.
Voorheen kampeerden we met onze vier kinderen met een vouwwagen. Ongeveer 10 jaar geleden zijn we overgestapt naar een caravan, toen gingen nog 2 kinderen mee. Inmiddels gaan we nog met z’n tweeën.
De afgelopen jaren hebben we een seizoensplaats gehad. Makkelijk dat alles blijft staan en elk weekeind het vakantiegevoel. Ook regelmatig het weekend met 1 of 2 dagen verlengen en dan vanaf de camping werken. Dit jaar een voorseizoensplaats, eens kijken hoe dat bevalt.
Laatste reacties
-
Ledenactie augustus: Win 2 toegangskaarten voor Caravan Salon Düsseldorf!
1 uur geleden • Lekker samen inspiratie opdoen
Lees meer -
3 uur geleden • Samen met mijn vent op zoek naar de voor ons ideale Fendt!
Lees meer -
4 uur geleden • Erg leuk om samen met mijn man heen te gaan en nieuwe snufjes te ontdekken!
Lees meer -
6 uur geleden • Ik zou heel graag de Engelse caravans bekijken als sprite, elddis en andere merken. Dit is een mooie kans om deze in 1 keer te kunnen zien, voelen, vergelijken!
Lees meer -
6 uur geleden • We vinden het fantastisch om daar een keer naartoe te gaan. We zijn nieuwsgierig naar de nieuwste milieuvriendelijke snufjes op het gebied van kamperen en andere leuke kampeerartikelen. Groetjes, Jan en Els
Lees meer