Onderwerpen
Ik heb de afgelopen weken heerlijk gekampeerd in Italië, op Camping Village Mugello Verde. Het was alleen wel heel erg warm! De temperaturen liepen soms op tot 40 graden 🥵. Daarom bezochten we de stadjes wat later op de dag, wanneer het iets beter vol te houden was. Ik ben onder andere naar Florence, Bologna en Lucca geweest. Vanuit Florence ben ik ook met de sneltrein naar Rome gegaan. Echt ideaal, want binnen ongeveer 1,5 uur sta je midden in het centrum van Rome! Ik heb een heerlijke vakantie gehad en de camping is zeker een aanrader!
Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar jullie zomervakantie! ☀️ Waar zijn jullie geweest? Ik vind het superleuk om jullie verhalen en mooie vakantiefoto’s te zien, dus deel ze vooral hieronder! 📸

Laatste reacties
-
Nieuwe ledenactie! Win één van deze handige kampeersetjes!
11 minuten geleden • Om de chaos in mijn tent een beetje te organiseren ga ik voor setje 2. Hele leuke actie.
Lees meer -
2 uur geleden • Graag doe ik mee om 1 van de leuke en praktische setje te winnen
Lees meer -
2 uur geleden • Groots gemak deze setjes. Voor mij is setje 3 een uitkomst zodat we de afwas en/of was mooi kunnen scheiden.
Lees meer -
2 uur geleden • Wauw wat een super leuke setjes, ik zou voor setje 2 gaan en dan delen met de schoonmoeder van mijn zoon. Voor haar het opbergrekje en voor mij het opbergbakje.
Lees meer -
2 uur geleden • Wat een mooie hippe setjes. Setje 2 lijkt me erg handig voor zowel in de voortent als in de caravan. Altijd fijn wat extra opbergruimte!
Lees meer