Onderwerpen
Kees en ik doen graag mee aan de actie voor vrijkaarten voor de Caravana. We zijn fervent kampeerders, van tent naar nu al weer heel wat jaren de caravan, maar we zijn nog nooit op de Caravana geweest. Het lijkt ons dus erg leuk!!
Laatste reacties
-
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
29 minuten geleden • 4de ⚽
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
31 minuten geleden • 4de
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
1 uur geleden • Halve finale
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
1 uur geleden • 2e plaats
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
2 uur geleden • Kwart finale
Lees meer