Ga naar de inhoud
I Love Kamperen Community

De leukste virtuele camping van Nederland

Sam Kuin
Beheerder
1 maand geleden
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-

🎉 Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden hebben we een fantastische winactie!
Win een luxe Travellife camping loungeset (2 comfortabele stoelen + tafel). Perfect voor ontspannen zomeravonden op de camping, in de tuin of bij de caravan.

Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig: ben je TOP- of COMPLEET lid? Laat dan hieronder weten met wie je graag samen zou willen ontspannen en geef een like👍

Meedoen kan tot en met donderdag 21 mei. 📅De winnaar maken we bekend op vrijdag 22 mei!

Nog geen TOP- of COMPLEET lid van onze club?
Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen!

Ledenactie mei Ledenactie mei

45 vinden dit leuk
129 reacties
W. POORT
W. POORT
Kampeerder

Samen met mijn zoon, als we gaan vissen op vakantie!

0
1 maand geleden
Marjo Hartstra
Marjo Hartstra
Kampeerder

Met mijn kinderen, familie en vrienden.. op de camping waait iedereen gezellig aan de barbecue de gaat aan de spelletjes komen boven tafel met hoop lol en gezelligheid.

0
1 maand geleden
Family4
Family4
Kampeerder

Gaaf! Wij zouden deze set graag willen winnen voor onze eerste kampeervakantie samen met onze peuter en pasgeboren baby! 🙂

0
1 maand geleden
HappyFreddyCampers
HappyFreddyCampers
Kampeerder

Precies wat wij nog missen bij onze FatFreddy! Relaxed zitten met ons gezinnetje straks in Frankrijk!

0
1 maand geleden
Tanja71vdw@outlook.com
Tanja71vdw@outlook.com
Kampeerder

Heerlijk voor onze camper zittend. Genietend vh uitzicht. Waar dan ook. Met een bak koffie in de hand.

0
1 maand geleden
C. MYNY
C. MYNY
Kampeerder

Samen met mijn vrouw lekker genieten onder ons luifel met de nieuwe zijwand in Philippines

0
1 maand geleden

6 van 127 reacties

Word lid of log in om te kunnen reageren.