Onderwerpen
Hallo, mijn naam is Martha (1968 ) getrouwd met Henk ( een drukke cateraar ) en ik ga graag met de camper op pad…. Meestal alleen met de hond maar in de vakantie lekker samen een paar weken op pad. Zuid Dtsl, Scandinavië en nog een aantal landen op de wensenlijst. Leuk om hier deel te mogen nemen. Wie weet tot ziens
Vr gr Martha
Welkom Martha! Wat leuk dat je lid bent geworden. Klinkt heerlijk om er regelmatig samen met de hond op uit te trekken. Hopelijk kun je samen met je man nog veel van je wensenlijst afstrepen!
Laatste reacties
-
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
4 dagen geleden • Samen met mijn lief en ons hondje, beste wat er is
Lees meer -
Ledenactie mei: win een camping loungeset (2 stoelen + tafel) van Travellife t.w.v. € 220,-
4 dagen geleden • Jij bent de gelukkige winnaar, gefeliciteerd🥳!! We hebben je een mail gestuurd 😊
Lees meer -
6 dagen geleden • Met mijn man Paul die eind augustus zijn laatste werkdag heeft en dus straks alle tijd de travellife loungeset te gebruiken!
Lees meer -
1 week geleden • Samen met mijn vrouw onder de luifel van nze vouwwagen.
Lees meer -
1 week geleden • Met mijn man en onze oude kleine caravan. Liefst op een kleine rustige camping midden in de natuur. Overdag heerlijk fietsen s avonds relaxed met een wijntje en een spelletje.
Lees meer