Onderwerpen
Volg je ons al op Instagram en Facebook?
Elke week delen we daar onze vraag van de week. Een leuke kampeervraag waarop heel veel kampeerders hun ervaringen en tips delen.
De vraag van de week is: Waar maak jij je op de camping totaal niet druk om, terwijl je dat thuis wel doet?
Praat ook mee! Klik op één van de onderstaande links en laat jouw reactie achter.
Laat een reactie achter op Instagram of Facebook!
Laatste reacties
-
Nieuwe ledenactie! Win één van deze handige kampeersetjes!
35 minuten geleden • Set 1 lijkt me zeer praktisch als we met de camper op pad gaan, maar misstaat ook niet in onze tuin als we in de zomervakantie thuis zijn.
Lees meer -
54 minuten geleden • Wat een leuke actie en nog mooiere setjes en mijn voorkeur gaat naar het super leuke setje nummer 2 want ik houd er van dat alles is opgeruimd ook op vakantie en ik geef jullie een 10 voor deze actie.
Lees meer -
1 uur geleden • Wat een leuke actie. Ik ga voor setje 2. Dat lijkt mij erg handig.
Lees meer -
5 uur geleden • Setje 1 vind ik erg mooi. We hebben net een carvan gekocht en kunnen de spullen goed gebruiken.
Lees meer -
8 uur geleden • Set 1 vind ik erg leuk. Een handig tafeltje en het krantenbakje voor mijn handwerkspulletjes die nu nog overal door de vouwwagen zwerven. Het tafeltje komt goed vanpas om tijdens het haken en breien mijn bollen wol onder in te leggen en mijn glas wijn op de tafel.😍
Lees meer