Onderwerpen
In de I Love Kamperen shop vind je de leukste gadgets en cadeautjes voor kampeerders. Maar we zijn altijd op zoek naar nieuwe, verrassende producten die jouw kampeervakantie net dat beetje leuker maken. Daarom zijn we benieuwd: Welke producten zou jij graag terugzien in onze shop? 👀
We kamperen tegenwoordig meestal met de caravan, maar we hebben kort geleden ook weer eens een fietsvakantie gedaan met het gezin. Gadgets die we gebruiken zijn een klein opvouwbaar waslijntje zonder knijpers, een opvouwbare multitool met tang en wat gereedschap, een klein pompje met een oplaadbare batterij voor luchtbedden, kussens, speelgoed etc, hoofdlamp, knijpkat, vuurstarter. Zomaar wat gadgets die ook thuis of onderweg buiten de vakantie handig kunnen zijn.
Bedankt voor je reactie! 😊 Het waslijntje zonder knijpers is inderdaad erg handig en hebben we daarom ook al in ons assortiment. De andere gadgets zijn leuke tips om eens verder te onderzoeken! Dank voor het meedenken en nog heel veel vakantieplezier gewenst!
Laatste reacties
-
Jouw favoriete vakantiebestemming 🗺️
4 uur geleden • Dat snap ik helemaal! Klinkt heerlijk!
Lees meer -
alleen tenten?
5 uur geleden • Hoi Nico, wat leuk dat je je vraag hier stelt! Ik kan je zelf helaas niet helpen aan een specifieke camping zonder campers, maar ik hoop dat er iemand in de community zit met de gouden tip voor jullie!
Lees meer -
ff voorstellen
5 uur geleden • Welkom Femmie, Wybe en natuurlijk Flip! 😉 Wat een verandering, van een chalet in Duitsland naar een gezellig caravannetje. Hopelijk brengt dit de rust die voor jou heel belangrijk is Wybe. Fijn dat jullie met oud & nieuw een vuurwerkvrije plek hebben voor Flip en wat prachtig dat je houten speelgoed maakt voor jullie kleinzoon! Jullie vervelen je zo te horen niet!
Lees meer -
Even kennismaken
5 uur geleden • Hoi Ron en Carrie, wat leuk dat jullie je hier voorstellen! En wat heerlijk dat jullie nu de tijd hebben om langere reizen te maken. Een groot rondje Frankrijk met elke paar dagen een nieuw plekje ontdekken klinkt fantastisch. We begrijpen de keuzestress voor de reis van volgend jaar dan ook helemaal! 😅 Laten jullie het ons weten zodra jullie weten waar de reis volgend jaar naartoe gaat? We zijn heel benieuwd! 😊
Lees meer -
Jouw favoriete vakantiebestemming 🗺️
1 dag geleden • Daar waar het mooi weer is of iets leuks te zien of te doen 🥰
Lees meer