Onderwerpen
🧡 Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden! 🧡
Samen met onze partner Doréma hebben we een geweldige WK-actie opgezet. En niet zomaar één! We mogen namelijk twee fantastische prijzen weggeven voor echte WK-fans.
🏆 Er zijn 2 winnaars:
Winnaar 1: een Doréma Mistral voortent (geschikt voor de meeste caravans) in een unieke oranje limited edition t.w.v. €949
Winnaar 2: Een Camping Bioscoop, bestaande uit een Ten Cate All Season projectiescherm met mini-beamer
Met deze prijzen beleef je het WK deze zomer helemaal in stijl op de camping!
Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig:
Je bent TOP- of COMPLEET lid van de I Love Kamperen Club
Laat hieronder jouw voorspelling achter: hoe ver komt Oranje volgens jou op het WK? En geef deze post een 👍
Nog geen TOP- of COMPLEET lid?
Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen! Word vandaag nog lid en doe direct mee aan deze unieke WK-actie.
Succes met voorspellen en veel plezier tijdens het WK! ⚽🏕️ Bekijk hier ook de actievoorwaarden van de actie


Ik denk dat ze 8e worden
1/2 finale
Wij winnen het WK en worden eerste!🍀
1/2 Finale 🤔
Wat een bijzondere winactie… super leuk zo in het oranje. Daar word je zeker mee gespot en iedereen weet gelijk dat je uit Nederland komt, en natuurlijk voor Nederland bent. Mijn voorspelling is dat we de kwart finale gaan halen maar daar helaas sneuvelen tegen Frankrijk.
Het winnen van die Ten Cate All Season projectiescherm met mini-beamer zou om wel heel geweldig zijn😍🤩
Kwart finale en dan is het gedaan…
Verwacht eerste ronde eruit helaas
Kwartfinale daarna eruit 🤦🏻♀️
6 van 147 reacties
Goedemiddag allen,
Wij , Remmelt en Nancy, komen net kijken binnen de community van i love kamperen. Dat kamperen hebben we allebei in onze jeugd en deels volwassenen leven gedaan. Tenten, vouwwagen, en caravans zijn ons niet vreemd. Maar sinds kort zijn wij de trotse bezitters van een Kamperbus. Waar we vele mooie trips mee willen gaan maken. Graag lezen wij mee met al jullie tips en tricks. En om zo nu en dan een vraagje te stellen als we ergens tegen aan lopen.
Iedereen veel plezier met kamperen.
Liefs,
Remmelt en Nancy
Hoi Remmelt en Nancy,
Van harte welkom in de community! 🚐😊 Gefeliciteerd met jullie kamperbus. Wat leuk dat jullie na tenten, vouwwagens en caravans nu deze stap hebben gezet.
Veel plezier met jullie toekomstige avonturen en stel gerust vragen als jullie ergens tegenaan lopen. We kijken uit naar jullie ervaringen!
Hoi kampeerders! Wij zijn HABA, leverancier van allerlei handige kampeeraccessoires. We lezen regelmatig mee in deze groep en zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Daarom hebben wij voor jullie een vraag: Wat is jouw grootste kampeer-ergernis? 🏕️
Laat het ons weten en stem op de poll! 👇
Wat is jouw grootste kampeer-ergernis? 🏕️
Ik denk de kwart finale en daarna helaas naar huis.
Wat een leuke actie met een zeer leuk tentje
Helaas niet verder dan de zestiende finales.
We zouden graag naar een mooie camping met nederlandse eigenaren willen gaan in Oostenrijk wie weet iets? alvast bedankt gr.Jeffrey
Hoi Jeffrey,
Welkom bij de club! Misschien is Camping Reiter in Oostenrijk een leuke optie. Het is een SVR-camping waar Nederlands gesproken wordt. Of de eigenaren Nederlands zijn weet ik niet zeker, maar wellicht is het toch een camping die bij jullie wensen past.
Hier kunt u wat meer informatie vinden: http://www.camping-reiter.at/
Wij hebben bij onze nieuwe voortent nokkenbogen gekocht. Caravan is 395cm lang en de voortent heeft 3 lengtestokken en dus 2 nokkenbogen. Maar ondanks die voorzorgsmaatregel blijft er water op het dak staan? We hebben geprobeerd de nokkenbogen te verplaatsen maar dat hielp niet. Wie weet er raad? Waar plaatsen jullie de nokkenbogen? Mvg. Gerrie
Wij hebben een Adria half integraal camper uit 2012 met 5 gordelplaatsen en 5 slaapplaatsen, o.a. een hefbed etc. Aangezien wij het fietsen in de zuidelijke landen steeds lastiger vinden willen wij graag terug naar een caravan. Wie wil er een vrij nieuwe caravan inruilen op onze camper. Graag een vrij nieuwe compleet uitgeruste caravan. Deze mag een totaal kentekengewicht hebben tot 1800 kg.
Bij mij zijn dat eigenlijk altijd Keer op Keer en Rummikub. Die komen elke kampeervakantie wel een paar keer op tafel. 😊
Ik ben benieuwd, welk spel spelen jullie graag op de camping? En heb je misschien nog een aanrader die wij eens moeten proberen?
Hoi!
Ik train het hele jaar door en wil mijn conditie deze zomer niet verliezen als ik aan de Franse westkust ben.
Ik heb geprobeerd buitensporttoestellen in Frankrijk te vinden — niet makkelijk, ze zijn online moeilijk te vinden. Dit heb ik tot nu toe gevonden:
– Calisthenics Parks, die ik thuis gebruik, maar blijkbaar slecht bijgewerkt voor Frankrijk : https://calisthenics-parks.com/
– Het VVV van de Loire-regio, waar ik naartoe ga, met een overzicht van fitnesspaden en andere activiteiten : https://www.atlantic-loire-valley.com/visits/zoos-and-activities-for-children
– IronSpot, een mobiele app voor buitensporttoestellen met een interessante blogpost over spots aan zee : https://ironspot-17f31-fdae8.web.app/blog/seaside-spots
– Een typisch Frans, en niet erg gebruiksvriendelijk, aggregator van overheidsdata : https://ville-data.com/parcours-sportif-sante/
Ik kan toch niet de enige zijn die geen camping boekt zonder eerst de dichtstbijzijnde optrekstang te controleren? Tips welkom!
Alhoewel ik de optrekstang lekker laat voor wat ‘ie is, ben ik wel graag sportief bezig op vakantie. Voor hardlopen, wandelen en fietsen (gravel) gebruik ik graag Komoot. Maar die zul je vast zelf ook al wel kennen. Verder zou ik zeggen: pak een paar jerrycans, hang aan het klimrek van de speeltuin en doe een paar push-ups. Die conditie blijft wel even hangen 🙂
Er komen steeds meer beginnende kampeerders bij onze gezellige community 🚐⛺
En gelukkig hebben we hier ook ontzettend veel ervaren kampeerders die hun tips en ervaringen kunnen delen!!
Wat is jullie gouden tip voor beginnende kampeerders?
Dat kan van alles zijn: iets wat je zelf graag eerder had willen weten, een slimme campinghack, een onmisbaar item of juist een fout die beginners vaak maken
Deel jullie beste tips hieronder 😊
Afgelopen week waren wij te gast bij SVR camping ’t Groote Veld in Lochem. Een echte aanrader! Mooie ruime plekken midden in de natuur, prima voorzieningen en vriendelijke boerin.
Hier een paar leuke zeer goed verzorgde campings:
Camping Bij Boonman : super vriendelijke uitbaters. Perfect verzorgd sanitair en een mooie locatie ( Phillipines).
Camping Oda Hoeve: iets grotere maar prima verzorgde camping met veel extra’s. Proper en voldoende sanitair. Mooie fiets en wandel omgeving.
We zijn nu aan het kamperen voor 2 weken met een nieuwe voorluifel van Walker. Rustig alles goed opgezet, maar bij de eerste bui gelijk weer een waterzak. Wij krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om dit te voorkomen, want ook bij onze vorige voortent hetzelfde probleem, om moedeloos van te worden.
Hoi Jan, dit herken ik wel! Wij hebben dat ook vaak gehad. We hebben nokbogen aangeschaft, dat helpt redelijk. Bij veel regen ineens komt het wel weer eens terug, maar misschien helpt het! https://www.obelink.nl/obelink-nokboog.html
Dankjewel Karin, daar hadden wij nog nooit van gehoord en gaan we dus proberen.
Naast de mikbogen ook de tent goed strak afspannen. Eventueel met hulp van een framespanner
We hadden hem rondom best goed aangetrokken, ook met stormbanden, maar helaas is er maar 1 voortent voor onze caravan en dat is het huisjes model.
Ik overweeg om een split airco voor mijn caravan te kopen, wie heeft ervaring hiermee en wellicht advies
Hoi Paul, mijn collega heeft hier ervaring mee! Hierbij zijn reactie:
In mijn oude roze caravan hadden we een Eurom split unit airco. Super handig, je hangt de buiten- en binnen unit aan hetzelfde raam. Koelt snel, relatief betaalbaar. Super om na een warme dag de caravan wat af te koelen en wat frisheid tijdens zwoele nachten aan de Middellandse Zee.
Dank voor je reactie
Dank voor je reactie Sam!
🎉 Exclusief voor onze TOP- en COMPLEET leden hebben we een fantastische winactie!
Win een luxe Travellife camping loungeset (2 comfortabele stoelen + tafel). Perfect voor ontspannen zomeravonden op de camping, in de tuin of bij de caravan.
Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig: ben je TOP- of COMPLEET lid? Laat dan hieronder weten met wie je graag samen zou willen ontspannen en geef een like👍
Meedoen kan tot en met donderdag 21 mei. 📅De winnaar maken we bekend op vrijdag 22 mei!
Nog geen TOP- of COMPLEET lid van onze club?
Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen!
Samen met mijn zoon, als we gaan vissen op vakantie!
Met mijn kinderen, familie en vrienden.. op de camping waait iedereen gezellig aan de barbecue de gaat aan de spelletjes komen boven tafel met hoop lol en gezelligheid.
Gaaf! Wij zouden deze set graag willen winnen voor onze eerste kampeervakantie samen met onze peuter en pasgeboren baby! 🙂
Precies wat wij nog missen bij onze FatFreddy! Relaxed zitten met ons gezinnetje straks in Frankrijk!
Heerlijk voor onze camper zittend. Genietend vh uitzicht. Waar dan ook. Met een bak koffie in de hand.
Samen met mijn vrouw lekker genieten onder ons luifel met de nieuwe zijwand in Philippines
6 van 127 reacties
We hebben de Eriba uit de stalling gehaald. Die hebben we vorig jaar gekocht en vrij snel naar de stalling gebracht. Nu opgehaald en nieuwe gordijntjes erin en hem eigen gemaakt. Er staat nog geen vakantie voor de deur, maar langzamerhand kleden we de caravan verder aan richten we hem in, zodat als het zo ver is, we ook direct weg kunnen. Zooo veeeel zin in😀.
Heerlijk vooruitzicht! Niets leuker dan de Eriba helemaal eigen maken met nieuwe gordijntjes en spullen. De voorpret is vaak al de helft van de vakantie. Veel plezier met het verder aankleden en inrichten! Deel vooral foto’s!! Dat vinden we leuk om te zien 🤩
De caravan wordt bijna weer uit de stalling gehaald, de steekwagen met handige krat zou een welkome aanvulling zijn voor ons bescheiden kampeer meubilair,
J & C
Heerlijk lijkt mij zo’n opvouwbare steekwagen met krat. Minder sjouwen met big shoppers vanaf de parkeerplaats van de camping naar de caravan.
Hanneke
Speciaal voor onze TOP- en COMPLEET leden hebben we een fantastische ledenactie!
Win een HABA opvouwbare steekwagen met kratfixatie 🚐
Even checken hoe het er uit ziet? Bekijk de HABA Alu-Carry 65 opvouwbare steekwagen met kratfixatie in onze webshop!
Hoe maak je kans?
Heel eenvoudig: ben je TOP- of COMPLEET lid? Laat dan hieronder weten waarom jij deze opvouwbare steekwagen nodig hebt!
📅 De winnaar maken we bekend op vrijdag 1 mei
Nog geen TOP- of COMPLEET lid van onze club?
Geen probleem, hier kun je het gelijk regelen!
Wij gaan volgende week onze nieuwe caravan ophalen en hopen daar jaren lang mee te kunnen kamperen. Daar zal deze prijs een handige aanvulling op kunnen zijn. Scheelt een hoop gesjouw.
Omdat we dit voor allerlei doeleinden kunnen gebruiken als we op vakantie gaan met onze nieuwe vouwwagen. Bijvoorbeeld kunnen we zo hip de porta pottie vervoeren als deze geleegd moet worden. Boodschappen halen, wasgoed vervoeren of gewoon spullen in opbergen. En zo belasten we onze rug minder, wel zo prettig op vakantie.
Wow. Een handige steekwagen voor deze Eriba solodame kampeerder. Dat zou geweldig zijn!! 💪🏼
Als compleet lid (😉) is het altikd handig als je je zaken goed kunt meenemen. Zeker omdat we nu nog huren ( we zijn nog aan het ontdekken wat we willen en daar komt langzaam schot in), dus ja dit zou erg welkom en handig zijn voor ons
Altijd dus he, zware dag op school gehad
Dat zou voor mij een hoop gesjouw schelen!
6 van 42 reacties
20 van 168 berichten
Laatste reacties
-
Nieuwelingen in de community en beginnende camper eigenaren
1 dag geleden • Hoi Remmelt en Nancy, Van harte welkom in de community! 🚐😊 Gefeliciteerd met jullie kamperbus. Wat leuk dat jullie na tenten, vouwwagens en caravans nu deze stap hebben gezet. Veel plezier met jullie toekomstige avonturen en stel gerust vragen als jullie ergens tegenaan lopen. We kijken uit naar jullie ervaringen!
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
1 dag geleden • Ik verwacht dat we (weer) verliezen in de finale en dus 2e gaan worden.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
3 dagen geleden • We worden 100% wereldkampioen. Ik voel het aan alles.
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
5 dagen geleden • We worden 10e helaas
Lees meer -
Ledenactie juni: WK-actie met Doréma!🧡⚽
6 dagen geleden • 8e finale
Lees meer

